בניון: "מהיום שחזרתי לישראל אומרים שאני צריך לפרוש"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

שער שלישי העונה לקשר שדיבר על ההישארות במכבי פ"ת: "הסברתי לאבי את הרצונות שלי, הוא את שלו ובסוף אלה שלו ניצחו". אכזבה קלה לאחר ה-1:1 עם הפועל חיפה: "בבית צריך לנצח". שביעות רצון מחביבו

(גודל טקסט)

אכזבה קלה במכבי פתח תקווה לאחר תוצאת התיקו מול הפועל חיפה אמש (שבת) באצטדיון המושבה. הקבוצה של אלישע לוי נקלעה לפיגור בפעם הרביעית ברציפות, אך שוב הראתה אופי גדול שהצליחה לחזור למשחק ולסיים אותו ב-1:1. "זה היה משחק לא קל. המחצית הראשונה הייתה בינונית מאוד של שתי הקבוצות, אבל ספגנו מטעות. הצלחנו לחזור למשחק, ואפשר להגיד שהיום היו פערים קטנים יותר בין המחציות אבל עדיין, בבית אנחנו צריכים לנצח" אמרו שחקנים במועדון.

עם זאת, נרשמה שביעות רצון מהחלוץ חביב חביבו שעלה להופעת בכורה בקבוצה עם תחילת המחצית השנייה: "רואים שהוא עדיין לא בכושר, אבל כבר בדקות שהוא שיחק ראו שיש לו כדורגל. מספיק היה לראות את הורדת הכדור שלו לגידי כדי להבין שהוא מבין כדורגל. השאלה תהיה כמה מהר הוא יחזור לכושר משחק מלא" אמרו במועדון.

מי ששוב גנב את ההצגה הוא הקשר יוסי בניון, שכבש את שערו השלישי בחמישה משחקים וגם בגיל 38 הראה שעדיין מדובר באחד השחקנים הטובים בליגה. "אני לא יכול כל פעם להתייחס למה שאומרים. מהיום שחזרתי לישראל אומרים שאני צריך לפרוש או מתי הוא יפרוש. אני עושה מה שטוב לי ואני אפרוש מתי שאני אחליט. אני נהנה מאוד. זה החיים שלי וההחלטות שלי ואני הולך לפי הדרך שלי". אמר בניון.

בניון.
בניון. "אפרוש מתי שאני אחליט, אני נהנה מאוד" (דני מרון)

הכושר הטוב: "היו לי תקופות טובות גם במכבי חיפה בחודשים האחרונים עם הגביע, גם במכבי וגם בבית"ר כשיחקתי הבקעתי חמישה שערים וחמישה בישולים ולא שיחקתי הרבה. מבחינת מספרים אני מרגיש אותו הדבר, אבל נוח לי פה".

העובדה שהקבוצה נקלעה לפיגור ארבע פעמים ברציפות: "אי אפשר להפוך את זה למשהו שגרתי. יש משחקים שלא נצליח לחזור, נקבל סטירה ושלושה או ארבעה שערים. אנחנו צריכים לפתור את הבעיה הזאת כי גם נגד בית"ר, הם שלטו נגדנו בהתחלה. אנחנו משום מה לא באים נכון למחצית הראשונה וחבל שזה קורה. אם נרצה להיצמד לצמרת נצטרך להיות טובים מההתחלה ולנצח משחקים גם במחצית הראשונה".

ההישארות בפתח תקווה: "מה שכתבתי בפוסט זה בדיוק מה שאני מרגיש. אני אף פעם לא מסתיר את מה שאני מרגיש, גם אם זה לא מוצא חן בעיני אחרים. הגיעה הצעה מבית"ר, ביקשתי לעבור והסברתי את הסיבות שלי. אבי הסביר את שלו ובסוף הרצונות שלו ניצחו. מכבדים אותי פה מהרגע הראשון ולא רציתי לקחת את זה לכיוון שלילי. כרגע אני פה".

חוגג את השער.
חוגג את השער. "אנחנו שווים גול בכל משחק" (דני מרון)

החלק ההתקפי: "יש לנו את אחת ההתקפות הטובות בליגה, ששווה גול בכל משחק. מכבי תל אביב, באר שבע ואנחנו. אנחנו מאוזנים אבל כקבוצה".

בגזרת הפצועים, למרות ששיחק אמש במהלך המחצית השנייה מנור סולומון עדיין מתלונן על כאבים עזים בקרסול ולמרות התחזיות והבדיקות שעבר, הוא עדיין לא מרגיש בריא במאת האחוזים. בקבוצה סיפרו כי פציעתו מזכירה את זו של אורי מגבו בעונה שעברה, בגינה הוא החמיץ למעלה מחודש, אך בשל חשיבותו של סולומון לקבוצה בכל זאת מנסים לשלבו. עידן אדהנני עבר בדיקת MRI ממנה עולה כי הוא סובל מקרע קטן במיניסקוס, אך הוא צפוי לחזור להתאמן השבוע ועשוי להיות בסגל למשחק מול באר שבע. ז'והאן מרסיאל לא עבר מבחן כשירות והוצא מהסגל.

בינתיים, בקבוצה מסתכלים גם על מצבה של קבוצת הנוער, ונרשמת שביעות רצון מהקבוצה, אשר נפרדה אמש בתיקו 3:3 מרשים עם מכבי תל אביב ופיספסה את ההעפלה לפסגה. למעשה, אם קבוצת הנוער וקבוצת הבוגרים היו כובשות שער אחד נוסף, בפתח תקווה היו נהנים מבוקר שבו שתי הקבוצות מעפילות לפסגה. "כל מי שהיה במשחק נהנה בלי קשר לתוצאה. ראינו את שתי הקבוצות הכי טובות בארץ כרגע בליגה לנוער. יש פה שחקנים שרצינו לשתף גם בבוגרים, אבל צריך לזכור שגם כיום יש שלושה שחקנים של שנתון 99 בקבוצה הבוגרת" אמר אבי לוזון בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי