אכזבה קשה בהפועל חיפה: "שוב החמצנו את הניצחון"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

במחזיקת הגביע שוב הביעו ביקורת על ההחמצות הרבות. דאגה גדולה מהפציעה של קפילוטו. תמאש: "יש ציפיות גדולות גם מאיתנו וגם מבאר שבע. נדבר בסיום העונה"

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חיפה לאחר התיקו 1:1 אתמול (שבת) נגד מכבי פתח תקווה. מצד אחד, במועדון שוב כעסו על כך שהקבוצה המשיכה להציג משחק טוב והגיעה למספר הזדמנויות אך החמיצה, אבל מצד שני הביעו שביעות רצון שבניגוד למשחק נגד חדרה, חיפה חזרה עם נקודות. "שוב הצגנו התקפות מצוינות אבל היינו לא חדים בחלק ההתקפי. שוב החמצנו את הניצחון. קבוצה ברמה שלנו חייבת לסיים את המשחקים האלה עם מלוא הנקודות", אמרו במועדון האדום.

עוד לפני המשחק בחר המאמן ניר קלינגר לבצע מספר שינויים, ובראשם ההורדה לספסל של הקשר מקסים פלקושצ'נקו שאכזב במשחק הקודם וההשארה מחוץ לסגל של החלוץ אלי אלבז. מעבר לאכזבה מההפסד, בחיפה גם הביעו דאגה גדולה סביב מצבו של הבלם ניסו קפילוטו שנפצע בברכו והתקשה לדרוך על הרגל. הבלם צפוי לעבור בדיקה ובכרמל חוששים כי מדובר בפציעה שתגרום לשחקן להיעדר זמן רב.

מי שחזר להרכב היה הבלם הרומני גבריאל תמאש, שאמר לאחר המשחק: "אני מאוכזב כי היינו טובים יותר, אבל ככה זה כדורגל. אנחנו חסרי מזל בחלק ההתקפי אבל אני לא דואג כי זו רק פתיחת העונה. נחכה ונראה את הפועל חיפה האמיתית עד לסיום העונה. עשינו הרבה שינויים בקיץ ויש הרבה ציפיות מאיתנו כמו שיש גם מהפועל באר שבע. אנחנו לא נראים רע אבל לצערנו לא כובשים". הבלם התייחס לזימון שלו לנבחרת רומניה לאחר ארבע שנים: "אני שמח לחזור לנבחרת. הם קראו לי בעקבות העונה הטובה שלי בהפועל חיפה וכנראה זה מגיע לי".

קלינגר.
קלינגר.שוב לא הצליח לנצח משחק למרות יכולת טובה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי