זעם בסכנין: "לא השקענו את התקציב הגדול בשביל המקום האחרון"

שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים | דני מרון

בהנהלת המועדון מתכוונים להתכנס ולשוחח על פתיחת העונה. מעמדו של בן זקן התערער, גם השחקנים זוכים לביקורת חריפה מהקהל. זגורי הודח ברגע האחרון מהסגל

(גודל טקסט)

במשך דקות ארוכות עמדו אתמול (שבת) אוהדי בני סכנין, לאחר ההפסד 2:1 להפועל חדרה, והביעו ביקורת חריפה על קבוצתם שסיימה חמישה מחזורים ללא ניצחון ומדורגת במקום האחרון בליגה. בקהל הביעו את כעסם הן כלפי המאמן בני בן זקן שזכה לקריאות 'תתפטר' והן כנגד השחקנים שלטענת האוהדים אינם מוכיחים את היכולת אותה ציפו מהם. הביקורת הגיעה גם מהנהלת הקבוצה, שכבר לפני המשחק נשמעו ממנה קולות של חוסר רצון מהצוות המקצועי והשחקנים.

"לא השקענו את התקציב הגדול כדי להיות במקום האחרון. ההנהלה עבדה קשה כל הקיץ בכדי לבנות סגל איכותי עם חזרתם של מהראן ראדי ומוחמד גאדיר"' אמרו בסכנין. הנהלת הקבוצה מתכוונת להתכנס בקרוב בכדי לבחון את המצב אליו נקלעה הקבוצה בפתיחת העונה. "בן זקן אומנם לא מביא תוצאות אבל האשמה היא לא רק עליו. השחקנים צריכים להבקיע את המצבים שהם מגיעים להם ומצד שני אסור לנו לספוג יותר מדי שערים ולבטח בדקות האחרונות" אמרו במועדון.

מי שהופתע שמצא את עצמו מחוץ לסגל היה הקשר ישראל זגורי. הקשר, שלא שיחק מתחילת העונה, היה רשום על ידי הצוות המקצועי לפני המשחק כאחד מהשחקנים שצפוי להיות בסגל אך כאשר הגיע לדוחא הופתע לגלות את שמו בחוץ. "משהו מוזר קורה לזגורי. הוא טוב באימונים ולא משחק כאשר הקבוצה מפסידה" אמר שחקן בסכנין.

שחקני סכנין מאוכזבים.
שחקני סכנין מאוכזבים. "השחקנים צריכים להבקיע את המצבים שהם מגיעים אליהם" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי