מחמאות לסילבס על בחירת הזרים והשיפור: "הבכנו את בית"ר"

רז נחמיאס חוגג
רז נחמיאס חוגג | ערן לוף

המאמן זכה לשבחים לאחר ה-0:2 על הצהובים-שחורים, בזכותו צברה הקבוצה בשלושת המחזורים שבע נקודות מתשע אפשריות: "אחמדי וברטקוס השתלבו בצורה נפלאה". גם אבו עביד ושכר בלטו וזכו לפרגון

(גודל טקסט)
שחקני עירוני קרית שמונה ירדו אמש (שבת) מחויכים מאוד מהמגרש ונכנסו בשאגות שמחה אל מתחם חדרי ההלבשה, בסיום המשחק בו ניצחו 0:2 את בית"ר ירושלים. זה היה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד וגם ללא ספיגת שער חובה לצפוניים, שצברו במשחקים אלה שבע נקודות מתוך תשע אפשריות ושיפרו משמעותית את מעמדם בטבלה.


הבעלים איזי שירצקי שנמצא בחו"ל, צפה במשחק והתמוגג מהניצחון ומשלוש הנקודות היקרות שצברה הקבוצה. מי שקיבלו את מרבית המחמאות בסיום המשחק הם המאמן חיים סילבס, שספג ביקורות רבות בתחילת העונה, אך בחודש האחרון הצליח לייצב מאוד את משחק ההגנה וגם החלק הקדמי נראה במגמת שיפור משמעותי. "חיים הכין אותנו בצורה מדויקת למשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה. "כל מה שעבדנו עליו השבוע באימונים הצליח וידענו בדיוק איזה סוג משחק מצפה לנו. הצלחנו להביך את החלק האחורי האיטי של בית"ר ואם לא היינו מחמיצים כל כך הרבה, התוצאה הייתה גבוהה עוד יותר", הוסיף.


שניים נוספים שקיבלו מחמאות הם צמד הזרים החדשים, השוער הליטאי דזיוגאס ברטקוס והקשר האלבני ואלון אחמדי, שהצטרפו ממש על סף סגירת חלון ההעברות לפני שבועיים. "לשמחתנו הם השתלבו כאן בצורה נפלאה והשינוי שהם הביאו, בולט מאוד. מהרגע שהם הצטרפו אלינו, אנחנו נראים הרבה יותר טוב", אמר גורם במועדון לגבי שני השחקנים.



ברטקוס. שוב קריית שמונה שמרה על שער נקי (ערן לוף)


בקרית שמונה ציינו גם את המגן איאד אבו עביד, שהתחתן ביום חמישי ובכל זאת פתח בהרכב ונראה טוב מאוד לאורך המשחק וגם את החלוץ מוחמד שכר, שבשבוע שעבר נשאר מחוץ לסגל והפעם עלה כמחליף וכבש את השער השני שהכריע למעשה את ההתמודדות. "בשבוע שעבר לא אהבנו את הגישה של מוחמד במהלך האימונים ולכן הוא גם נשאר מחוץ לסגל. השבוע זה כבר נראה אחרת לגמרי וכנראה שאין בלופים בכדורגל, כי הוא התאמן טוב, נכנס לשחק ובסוף גם כבש", אמרו במועדון.





שכר מכריע את ההתמודדות. "אין בלופים בכדורגל" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי