במכבי חיפה מגבים את גיא חיימוב: "השוער הטוב בליגה"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | ערן לוף

הירוקים מביעים תמיכה בשוער שלהם, שיפגוש הערב את האקסית מבאר שבע (שני ב-20:00, ישיר בספורט4). פרד רוטן, לא יבצע שינויים מההרכב ששיחק בגמר גביע הטוטו. לראשונה אחרי שלוש שנים יונף דגל פריסה בסמי עופר

(גודל טקסט)

דריכות גדולה במכבי חיפה לקראת המפגש הערב (שני ב-20:00, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל באר שבע. לאחר פתיחת העונה הצולעת, במועדון הירוק מבינים כי ניצחון יוקרתי מול האלופה יכול להפוך את העונה ואילו הפסד, יוביל אותה שוב לאותו כדור שלג אותו מכירים בקבוצה מהשנים האחרונות. כפי שפרסמנו, בחיפה כבר הבהירו השבוע כי גם במקרה של הפסד, מעמדו של המאמן פרד רטן כלל לא על הפרק וכי במועדון מאמינים בצוות ההולנדי, במיוחד לאור היכולת הטובה של הקבוצה בגמר גביע הטוטו מול הצהובים. "השופט היה זה שהכריע את המשחק ולא שחקני מכבי תל אביב" אמרו במועדון.

גם בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מהמשחק ביום רביעי ולכן רטן החליט להמשיך עם הרכב דומה לזה שפתח במשחק לפני מספר ימים, משמע אליסון דוס סנטוס ואטיין ריינן יפתחו במרכז ההגנה ונטע לביא יפתח בקישור לצדם של ג'ורג' מנדג'ק ושלומי אזולאי. מיכיל קראמר ימשיך בחוד ההתקפה. מי שנותרו מחוץ לסגל הם הקפטן רמי גרשון והקשר סיידובה סומא. לגבי האחרון, ההחלטה אכן נראתה תמוהה תחילה, אך בחיפה הסבירו שהשחקן עצמו שוחח עם הצוות המקצועי וטען כי אינו נמצא בכושר מלא ומעדיף להמתין זמן מה עד הגעתו להרכב הראשון.

מי שצפוי לתפוס את מירב תשומת הלב הוא אקס הפועל באר שבע ושוער הירוקים, גיא חיימוב. חיימוב הגיע לחיפה ברגע האחרון לאחר עימות עם אנשי באר שבע ולכן ירצה להוכיח לקבוצתו הקודמת שטעתה בהחלטה לגביו. "גיא חיימוב הוא השוער הטוב בליגה בזכות עצמו ולא בזכות מועדון זה או אחר" אמרו בחיפה. גם הקהל הירוק מתכנן עידוד מיוחד לחיימוב במשחק.


אטיין ריינן. יפתח במרכז ההגנה (אריאל שלום)

בנושא אחר, משטרת ישראל אישרה את דגל הפריסה באצטדיון סמי עופר לראשונה אחרי שלוש שנים. בתום הערכת מצב שנערכה בראשות מפקד המחוז ולאחר שנבחנו, התקבלו כל אישורי הבטיחות מטעם שירותי כבאות והצלה והממונה על הבטיחות באצטדיון סמי עופר, והוחלט על ידי מפקד המחוז לאשר את דגל הפריסה בכפוף לנהלי הבטיחות שנקבעו בהערכת המצב. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "זה היה חשוב לאוהדים ועשינו הכל להשיג את האישור בשבילם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי