ראיקוביץ', חוזז ושוינפלד עשויים לעזוב את מכבי ת"א בינואר

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | אודי ציטיאט

במועדון עוקבים אחרי שחקנים מליגת העל והלאומית בעמדות השוער, הבלם והחלוץ כדי לשדרג את הסגל בפגרת אמצע העונה, ובעקבות כך בצוות המקצועי שוקלים לדלל את הסגל הרחב

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב דרוכים בבית המלון בנתניה לקראת המשחק הערב (שני 21:00) נגד הפועל תל אביב בדרבי הליגה היוקרתי.

שחקני מכבי תל אביב טוענים בשיחות פנימיות ועם מקורביהם כי האמירות כי הקבוצה פיבוריטית מובהקת לניצחון הערב אינן נכונות. שחקן אף טען כי בכל דרבי בעולם המיקום בטבלה ויכולת הקבוצות אינם משפיעים על התוצאה הסופית.

מכבי תל אביב שולחת סקאוטים לכל משחקי ליגת העל והליגה הלאומית וכמו כן, גם למשחקים של מועדונים באירופה כדי לעקוב אחר מספר שחקנים בעמדות השוער, הבלם והחלוץ שעשויים לנחות בקריית שלום בחלון ההעברות של חודש ינואר 2019.


פרדראג ראיקוביץ'. יימכר בינואר? (דני מרון)

שמות כמו פרדראג ראיקוביץ', מתן חוזז, עדן קארצב וארון שוינפלד עשויים להיפרד במכירה או בהשאלה למען שדרוג מקצועי. בסביבת המועדון טוענים כי שחקנים שלא זוכים לדקות משחק יושאלו לקבוצה אחרת בישראל.

הרצון לשחק, להיות בסגל הרחב ולא לעלות ליציע הביאה בשבועות האחרונים שחקנים כמו אלי דסה והקפטן שרן ייני אל הצוות המקצועי כדי להבהיר כי למרות עומס המשחקים, הם בכושר ומבקשים לשחק באופן קבוע. נכון לעכשיו רק מגן הרכש מבני יהודה מאור קנדיל לא שיחק עדיין העונה בשום משחק ליגה.

בקבוצה טוענים כי המאבק הגדול ביותר על חולצת ההרכב היא בקישור במרכזי כשנכון לעכשיו דן גלזר הוא שחקן האמון של הצוות המקצועי ועל המקום הנוסף נאבקים דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן ורוסלן ברסקי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי