צפו בתקציר: בני יהודה הביסה 0:3 את הפועל רעננה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

קבוצתו של יוסי אבוקסיס דרסה 0:3 את הקבוצה מהשרון באצטדיון המושבה ועלתה אל המקום השישי. מאביס צ'יבוטה (44) וירדן שועה (72 ו-83) כבשו לזכות הכתומים. האורחים ירדו בעקבות ההפסד אל המקום התשיעי

(גודל טקסט)

אחרי חמישה מחזורים, בני יהודה ניצחה לראשונה העונה לעיני 1,100 צופים באצטדיון המושבה את הפועל רעננה החלשה ועלתה אל המקום השישי בטבלה. המארחים כבשו שלושה שערים מרגליהם של החלוצים הצעירים של הקבוצה, מאביס צ'יבוטה (44) ושל ירדן שועה שכבש צמד (74 ו-83). מנגד, קבוצתו של מנחם קוצרקי לא מצליחה לנצח כבר שלושה משחקים ברציפות והיא ירדה אל המקום התשיעי.

המאחרים שלטו במשחק כבר מהדקה הראשונה, והשער הראשון הגיע כדקה לפני שריקת המחצית שמאביס צ'יבוטה דייק מול השוער אחרי כדור עומק נהדר של דניאל פלשר. במחצית השנייה מנחם קורצקי ביצע חילוף התקפי כשהכניס את טל איילה במקומו של עומר ורד המגן ונענש על כך בדקה ה-74 כשהכישרון הצעיר, ירדן שועה הכפיל את התוצאה. תשע דקות לאחר מכן שועה כבר עם צמד אחרי פריצה נהדרת לרחבה שבסיומה עבר גם את אסף צור וכבש מול השער החשוף.

בני יהודה תקווה להמשיך ברצף החיובי במשחק הבא כשתתארח אצל מכבי נתניה שבדיוק כמוה, רשמה את ניצחונה הראשון העונה במחזור הנוכחי. מנגד, הפועל רעננה תקווה לצאת מהמשבר במשחק הבא נגד מכבי חיפה באצטדיון רמת גן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי