בכר: "החלטתי שלשהר אין מקום". אזולאי: "יש לנו התקפה טובה"

ברק בכר
ברק בכר | ערן לוף

מאמן הפועל באר שבע מאוכזב מהתיקו מול מכבי חיפה אך מאמין שהקבוצה תנצח במחזור הבא: "אין לי ספק שנחזור ליכולת של שנה שעברה", קשר הירוקים מרוצה למרות התוצאה: "אנחנו נראים טוב יותר העונה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע שעדיין לא השיגה ניצחון ליגה אחרי חמישה מחזורים סיימה בתיקו 0:0 מאכזב נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר והיא ממוקמת במקום ה-11.

אלופת המדינה לא מזכיה את היכולת של השנים האחרונות ואפשר לומר שגם תיקו לא הגיע לה במשחק. לעומתה קבוצתו של פרד רוטן שאמנם לא ניצחה במשחק אבל היא נראתה טוב יותר מהאורחת והיא יכולה להיות מעודדת מהיכולת לקראת המשחקים הבאים.

מאמן הפועל באר שבע המאוכזב ברק בכר אמר בסיום: "היה משחק של לפה ולפה, היו רגעים שחיפה היו טובים יותר וגם היו רגעים של אנחנו היו טובים, ננסה לשפר את זה. לא היינו מספיק טובים ושיחקנו מול קבוצה מציינת ששיחקה טוב, היה משחק אנחנו בתקופה פחות טובה, אבל בשבת נעשה ניצחון ראשון".

זוהי פתיחת העונה הקשה מאז שהגעת לבאר שבע: "התקופה קשה ברור, התקופה לא אידיאלית וצריך לשנות את זה".

על אי הכללתו של בן שהר: "אני עושה מה שנכון לקבוצה, מקצועית החלטתי שאין לו מקום".

הקבוצה תחזור להיות ליכולת שהציגה בעבר: "אין ספק"


באר בכר. לשהר לא היה מקום בהרכב (ערן לוף) 

גם קפטן האלופה שיר צדק דיבר: "התחושות לא טובות אנחנו מאוד רוצים לנצח. אנחנו עובדים מאוד קשה ויש כרגע תקופה של חוסר ביטחון אבל שחקנים טובים ומאמן טוב ובעזרת השם ננצח את המשחק הקרוב. אין ספק שמבינת תוצאת זו לא התקופה הכי טובה שלנו אבל מצד שני אנחנו בטוחים ביכולת שלנו כקבוצה".

על המיקום של הקבוצה בתחתית: "כרגע אנחנו לא מתסכלים על הטבלה, יש הרבה דברים לשפר, ומתכוננים על למשחק הבא".


שיר צדק. "אנחנו לא מתסכלים על הטבלה" (ערן לוף)

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן אמר: "אני שמח על היכולת של השחקנים אחרי ההפסד, ראינו המון דברים חיוביים במשחק ויש שיפור בקבוצה".

על המשחק של מיכאל קרמר: אני לא חושב שהוא סובל מחוסר ביטחון מדובר בשחקן שלו מוותר והוא יכבוש. אבל ברור שהוא חייב לתת את המספרים".


פרד רוטן. "ראינו המון דברים חיוביים במשחק" (ערן לוף)

שלומי אזולאי שהצטיין בשורות הירוקים מרוצה מהיכולת: "אנחנו נראים טוב, אבל חסר לנו הגרוש ללירה ונצטרך לשפר את וזה ונגיע רחוק, אני מקווה שזה יקרה בקרוב".

יש בעיה של חוסר ביטחון: "אני לא חושב שזה קשור, יש לנו התקפה טובה אנחנו רק צריכים לנצל את המצבים, כמו שהמאמן אמר, ככל שנתאמן כך נשתפר. כבר עכשיו ניתן לראות שיפור ואנחנו נראים טוב יותר מעונה שעברה."

על המשחק מול רעננה: "זה נכון שבמשחק ביניהם בעונה שעברה בישלתי ארבעה בישולים אבל אין שום משחק קל ואנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה בכל מחיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי