ברק בכר: "סבע והאסלביינק עוד יתנו את התפוקה שלהם"

ברק בכר
ברק בכר | ערן לוף

בהפועל באר שבע מאוכזבים לאחר התיקו :0 נגד מכבי חיפה: "תקופה שהכל הולך בה הפוך". המאמן התייחס לבן שהר, שנותר מחוץ לסגל: "תמיד לקחתי החלטות מקצועיות". אל חמיד ייבדק, צדק מקווה להיות כשיר כבר למשחק הבא

(גודל טקסט)

המחזור החמישי מאחורינו, והפועל באר שבע ממשיכה לחפש ניצחון בכורה העונה. יש לה ארבע תוצאות תיקו, הפסד באשדוד ושני שערי זכות ב-450 דקות. בשלושת המשחקים האחרונים היא לא כבשה, כולל אמש (שני) בתיקו 0:0 נגד מכבי חיפה בסמי עופר, שחשף סימנים ראשונים של לחץ במערכת. "זו תקופה שהכול בה הולך לנו הפוך", אמרו במועדון.

בזמן שדיא סבע ונייג'ל האסלביינק, צמד שחקני הרכש היקרים, התרוצצו על הדשא ללא תכלית, ישב בן שהר בביתו ואכל את הלב. מלך שערי הקבוצה לא זומן למשחק, ובלעדיו החוד האדום נראה כמו התוצאה הסופית בסמי עופר. גורמים בסביבת הקבוצה סיפרו ש"שהר מרגיש מנודה". מצד שני, יש בפרשת שהר דברים שלאו דווקא קשורים לחוש ההתמצאות שלו ברחבה. החלוץ הכי פורה של באר שבע בשלוש השנים האחרונות, בהן כבש 50 שערים, יתקשה לתפקד באווירה שנוצרה סביבו. הוא כנראה מחכה לחודש ינואר, ושתי קבוצות עשויות לחדש את התעניינותן בו – מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

המאמן ברק בכר אמר בתגובה לאי זימונו של שהר למשחק: "תמיד לקחתי החלטות מקצועיות, ואמשיך ככה".

ברק בכר.
ברק בכר. "אהבתי את איך שממן נראה לאחר כניסתו" (ערן לוף)

שחקן נוסף שהתחיל את העונה ברגל שמאל וקצת נעלם מהרדאר הוא חנן ממן, שהוזנק מהספסל בשלהי ההתמודדות. כדורגלן העונה של העונה שעברה נדחק לספסל מאז הגעתם של האסלביינק וסבע, ובדקות המעטות שניתנו לו התקשה לחולל את השינוי. "ממן התחיל את העונה פחות טוב", הסביר בכר בסיום המשחק. "מאוד אהבתי איך הוא נראה לאחר כניסתו והוא ימשיך לקבל דקות בהמשך".

על התפוקה המאכזבת של כוכבי החלון של אוגוסט אמר המאמן: "שניהם מוכשרים, לא סתם הם הגיעו אלינו. הם עוד יתנו את התפוקה שלהם".

הבכורה המחודשת של חתאם אל חמיד הסתיימה מוקדם מן הצפוי, לאחר שנפגע בשרירי הבטן ונטש את המגרש. אל חמיד הצביע על אזור הבטן התחתונה וירד לספסל כשהוא נאנק מכאבים. בימים הקרובים תתברר חומרת פציעתו, ובצוות הרפואי מקווים שההחלטה לאפשר לו לחדש את פעילותו לא הייתה פזיזה מדי. כזכור, חתאם נעדר תקופה ארוכה במהלכה עבר טיפול שמרני, שנועד לחסוך ממנו את איזמל המנתחים. "אני לא רופא, ולא יודע עד כמה זה חמור", אמר בכר בהתייחסו לפציעת הבלם. פציעתו של אל חמיד מתווספת לפציעותיהם של לואי טאהא שנעדר כבר מספר שבועות, ושל בלם החירום מתן אוחיון.

צדק.
צדק. "נגד פתח תקווה דברים ייראו יותר טוב" (ערן לוף)

את מערך הבלמים השלים שיר צדק, שגם הוא יצא מהמשחק לאחר שנפגע קלות ועם פלסטר מתחת לעין. "אני מבטיח להיות כשיר למשחק הבא", אמר צדק בנימה מבודחת, ואחר כך חזר על המסרים המוכרים: "אנחנו עובדים קשה באימונים. יש מאמן טוב שיודע מה הוא דורש מהשחקנים. בטוח שכבר במשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקווה דברים ייראו טוב. בבאר שבע יש תמיד לחץ, וצריך להתמודד איתו".

באר שבע תפגוש במחזור הבא את אלישע לוי, מאמנה האחרון לפני תחילת עידן בכר, ואת מנור סולומון שהוזכר כמי שאמור לנחות בטרנר בסיומה של עסקה סיבובית ומורכבת. תמצית הפרקים הקודמים: שמה של אתלטיקו מדריד הוזכר כמועמדת לרכוש את הנכס של הלוזונים ולהשאיל אותו לקבוצה של אלונה, כחלק משיתוף הפעולה הצובר תאוצה בין מועדון הפאר הספרדי והאלופה הישראלית. מאמנים מאתלטיקו מדריד נמצאים בבירת הנגב ומלווים מאמנים מקומיים במסגרת האקדמיה לטיפוח כישרונות צעירים שפועלת בשיתוף פעולה מדרידאי-באר שבעי. כפי שפורסם בספורט 1, אחד המאמנים הספרדיים עזב את הארץ בעקבות נפילת טילי גראד בשטח פתוח לא הרחק מבאר שבע, ומאמן אחר מתוצרת אתלטיקו הוזמן במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי