במכבי חיפה מעודדים: "כל מה שהיה חסר לנו זה הכדור ברשת"

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל | ערן לוף

במועדון אומנם מאוכזבים מהיכולת אבל מחמיאים לשחקנים על ההקרבה. אכזבה מהחלק ההתקפי, לביא וריינן זכו לשבחים. סומא עשוי לחזור מול רעננה

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר התיקו 0:0 אתמול (שני) נגד הפועל באר שבע. מצד אחד, במועדון הירוק הביעו שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה וגם מהעובדה שבניגוד למשחקים האחרונים חיפה הייתה טובה גם במחצית השנייה והגיעה למספר רב של מצבים. מאידך, במועדון הביעו אכזבה מהחלק ההתקפי שלטענת גורמים במועדון היה לקוי בהחלטה הנכונה. "היה חסר לנו רק הכדור ברשת. הצוות המקצועי הכין את הקבוצה בצורה טובה והתוכנית עבדה עד לחלק האחרון", אמרו בחיפה. הקבוצה אומנם השיגה פחות נקודות מהעונה שעברה (5 נקודות העונה בניגוד ל-7 בעונה שעברה), אבל במועדון מאמינים כי העובדה שמספר רב של קבוצות נמצאות בקצב צבירת נקודות נמוך תעזור לירוקים במשחקים הקרובים לחזור לצמרת. בשני המחזורים הקרובים תשחק חיפה נגד רעננה ומכבי נתניה.

מי שזכו לעיקר השבחים היו הבלם אטיין ריינן והקשר נטע לביא, שחזרו לאחרונה להרכב הראשון ועד עתה מצדיקים את הקרדיט. "כל מי שטוב באימונים, נמצא בסגל ובהרכב", אמר גורם בחיפה, "אז מי שלא נמצא בסגל צריך לעבוד קשה כדי לחזור לשם". בקרב השחקנים הופתעו בעיקר מאי הכללתו של הקשר סיידובה סומא, אך עוד לפני המשחק וגם אחריו ציינו בחיפה כי הקשר הגיע בשלבים המאוחרים של ההכנות ונמצא בשלבים מתקדמים של תוכנית אימונים ולא מן הנמנע כי יהיה חלק מהסגל בשבת מול הפועל רעננה.

הקשר רועי קהת חזר לסגל, נכנס בדקות הסיום וביצע מספר פעולות חיוביות. מי שזכה לביקורת לאחרונה היה הבלם אליסון דוס סנטוס, שלמרבה ההפתעה גם זכה לשריקות בוז בתחילת המשחק ולמרות הביקורת שהופנתה אליו במשחקים האחרונים ממשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן פרד רוטן. הבעלים יענקל'ה שחר לא נכנס בסיום לחדר ההלבשה, אך צפוי להיפגש במהלך הימים הקרובים עם המנהל הטכני מו אלאך.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. האוהדים חזרו לתמוך ביציע (ערן לוף)
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. האוהדים חזרו לתמוך ביציע (ערן לוף)

בנושא אחר, בחיפה הודו לאחר המשחק למשטרת ישראל ולשר הפנים גלעד ארדן על כך שלראשונה במשחקי הבית של הקבוצה התאפשר להכניס דגל פריסה ועליו בחרו האוהדים את הרגעים הגדולים של הירוקים בעשורים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי