בבני יהודה החמיאו לירדן שועה: "יהיה החלוץ הכי טוב בליגה"

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

בקבוצה של יוסי אבוקסיס, שהשיגה ניצחון ראשון העונה עם 0:3 גדול על הפועל רעננה, מרוצים מהיכולת של הצעיר המוכשר: "שחקן שרק יילך וישתפר. זה היה משחק שהבליט את הכישרונות הצעירים"

(גודל טקסט)

בני יהודה השיגה אמש את ניצחונה הראשון העונה בליגה, אחרי שהביסה 0:3 את הפועל רעננה, והצליחה לטפס לכיוון החלק העליון של הטבלה.

בניגוד למשחקים הקודמים, הפעם הצליחו הזהובים לנצל את מצבי ההבקעה אליהם הגיעו וזה למעשה מה שעשה את ההבדל. "גם במשחקים הקודמים היינו טובים, הפעם פשוט לא החמצנו וידענו לסיים את מצבי ההבקעה", אמרו בבני יהודה בסיום המשחק. "זה היה משחק נוסף שהבליט את כל הכישרונות הצעירים שיש כאן וכמובן שנצטרך להמשיך ולגלות יציבות, כי ניצחון אחד לא קובע שום דבר".

בקבוצה הרעיפו מחמאות רבות על החלוץ הצעיר ירדן שועה, שסיים עם צמד ונראה הפעם חד מאוד בחלק הקדמי. שועה מקבל את חולצת ההרכב באופן קבוע מתחילת העונה וגם העובדה שלא הביאו חלוץ זר שייקח את מקומו נותנת לו הרבה בטחון. "ירדן שועה יהיה החלוץ הכי טוב בארץ", אמר גורם בכיר במועדון. "זה שחקן שרק יילך וישתפר ואנחנו שמחים שהוא בקבוצה שלנו. יש לו כמובן עוד דרך לעשות, אבל אין ספק שמדובר בחלוץ מצוין", הוסיף הגורם.

שועה.
שועה. "יש לו עוד דרך לעשות, אבל אין ספק שמדובר בחלוץ מצוין" (עדי אבישי)

החלוץ הנבחן, אינטר גוי מחוף השנהב, ממשיך להתאמן במדי הקבוצה ועדין לא התקבלה החלטה לגביו. בקבוצה רוצים לצרף שחקנים חופשיים, בעמדות הקישור האחורי וההתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי