פורסם סגל נבחרת ישראל, זימון בכורה לעוואד: "מתרגש ומודה על האמון"

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | ערן לוף

הרצוג פרסם את הסגל לקראת משחקי ליגת האומות נגד סקוטלנד ואלבניה, כשלראשונה זומן חלוץ מכבי חיפה. גם זהבי, סבע, בן הרוש וסולומון בפנים. דגני: "לא יכול ולא רוצה להסתיר את האכזבה". גם סגל סקוטלנד פורסם

(גודל טקסט)
הצוות המקצועי של נבחרת ישראל בראשות המאמן אנדי הרצוג פרסם היום (שלישי) את הסגל לקראת המשחקים בשבוע הבא בליגת האומות, ביום חמישי ה-11 באוקטובר נגד סקוטלנד באצטדיון "סמי עופר", ושלושה ימין לאחר מכן נגד אלבניה ביום ראשון ה-14 באוקטובר באצטדיון "טוטו טרנר".


מי שקיבל זימון בכורה לסגל הוא חלוץ מכבי חיפה, מוחמד עוואד, שנחשב לאחת מנקודות האור הבודדות העונה של הירוקים מהכרמל ואמר על הזימון: "כבוד גדול בשבילי להיות בנבחרת הבוגרת. אני מתרגש ומודה על האמון לצוות המקצועי". שחקן נוסף שחזר לסגל הנבחרת אחרי היעדרות ארוכה הוא מגן לוקרן, עומרי בן הרוש. גם ערן זהבי זומן למרות הפציעה ממנסה הוא סובל, ומצבו ייבחן לקראת המשחקים.


מי שנשארו בחוץ מהסגל שזומן למשחקים החודש שעבר הם ניסו קפילוטו, שמואל שיימן והפצועים אלון תורג'מן ושמואל שיימן. שמות נוספים שבולטים בהיעדרם הם חלוצי מכבי תל אביב אלירן עטר שנהנה מפתיחת עונה פורה במיוחד ואיתי שכטר, כשגם עידן ורד נשאר בחוץ.


מי שלא הסתיר את אכזבתו מכך שלא זומן הוא בלם הפועל תל אביב, אוראל דגני, שכתב באינסטגרם: "אני לא יכול וגם לא רוצה להסתיר את האכזבה שלי על כך שלא זומנתי לסגל נבחרת ישראל. אני רוצה לאחל הצלחה לאלה שכן זומנו ומחזיק אצבעות שיביאו כבוד וגאווה לדגל. אמשיך לעשות את מה שאני יודע הכי טוב על הדשא וכולי אמונה ותקווה שאהיה חלק מהנבחרת בפעם הבאה".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני לא יכול וגם לא רוצה להסתיר את האכזבה שלי על כך שלא זומנתי לסגל נבחרת ישראל. אני רוצה לאחל הצלחה לאלה שכן זומנו ומחזיק אצבעות שיביאו כבוד וגאווה לדגל. אמשיך לעשות את מה שאני יודע הכי טוב על הדשא וכולי אמונה ותקווה שאהיה חלק מהנבחרת בפעם הבאה #אל_אל_ישראל

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on


הסגל המלא

שוערים: אריאל הרוש (הפועל באר שבע), גיא חיימוב (מכבי חיפה), דני עמוס (מכבי נתניה).


הגנה:
טאלב טוואטחה (איינטרכט פרנקפורט),  עומרי בן הרוש (לוקרן), שיר צדק (הפועל באר שבע), בן ביטון (הפועל באר שבע), שרן ייני (מכבי תל אביב), אלי דסה (מכבי תל אביב),  איתן טיבי (מכבי תל אביב), עאיד חבשי (מכבי חיפה).



קישור:
ביברס נאתכו (אולימפיאקוס), בירם כיאל (ברייטון), דן איינבינדר (בית"ר ירושלים), דור מיכה (מכבי תל אביב), דן גלזר (מכבי תל אביב), דור פרץ (מכבי תל אביב), מנור סולומון (מכבי פתח תקווה).



התקפה:
ערן זהבי (גוואנגז'ו R&F), תומר חמד (קווין פארק ריינג'רס), מונאס דאבור (רד בול זלצבורג), דיא סבע (הפועל באר שבע), מוחמד עוואד (מכבי חיפה).


הסגל שלנו למשחקים הקרובים. לרכישת הכרטיסים: https://t.co/8ewzum7wdApic.twitter.com/yMgvDDYMk7

— ISRAEL FA (@ISRAELFA) October 2, 2018

גם אלכס מקליש פרסם את סגל נבחרת סקוטלנד לקראת המשחק נגד ישראל ופורטוגל כשהשמות הבולטים הם אנדרו רוברסטון מליברפול, סקוט מקטומיניי ממנצ'סטר יונייטד, סטיוארט ארמסטרונג מסאות'המפטון, רוברט סנודגראס מווסטהאם וגם קרייג גורדון, קאלו מקגרגור ולי גריפית'ס מסלטיק.

Miss it earlier?

Alex McLeish has named his Scotland squad to face Israel in the UEFA #NationsLeague and Portugal in an International Friendly.

➡️ Full story: https://t.co/h7dHSqNx6T#NothingMattersMorepic.twitter.com/wbe0KcHGtg

— Scotland National Team (@ScotlandNT) October 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי