אביטן חתם לעונה נוספת בחדרה: "המאמן הכי טוב בארץ"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | Gettyimages

במהלך מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו ה-47 של אביטן, יושב ראש מוליכת הטבלה אורן גולן חשף שהצדדים ימשיכו את ההתקשרות גם בשנה הבאה והפתיע: "סיכמנו על כך כבר במהלך מחנה האימונים בקיץ"

(גודל טקסט)

ניסו אביטן חתם על חוזה לעונה נוספת כמאמן הפועל חדרה, כך נחשף הערב (רביעי) בהודעה רשמית שפרסמה העולה החדשה לליגת העל. "אני גאה ושמח להמשיך עם המאמן הכי טוב בארץ", מסר יושב ראש המועדון אורן גולן. 

הפועל חדרה קיימה הערב (רביעי) מסיבת הפתעה לכבודו של אביטן, שחגג את יום הולדתו ה-47 ביום שבת האחרון במהלך הניצחון 1:2 על בני סכנין. במהלך האירוע, גולן חשף שהצדדים ימשיכו את ההתקשרות המוצלחת גם בעונה הבאה.

לטענת גולן, כבר במהלך מחנה האימונים – שכמובן נערך הרבה לפני פתיחת העונה המסחררת – השניים סיכמו על המשך דרכו של המאמן ובימים האחרונים נחתם החוזה באופן רשמי.

בתום חמישה מחזורים בליגת העל, העולה החדשה – ששבה לליגה הבכירה העונה אחרי 39 שנות היעדרות – מוליכה את הטבלה עם פתיחה היסטורית ומאזן בלתי נתפס של 13 נקודות מתוך 15 אפשריות.

אביטן, שהצטרף לחדרה אחרי שלוש שנים כמאמן הנערים של הפועל באר שבע, הגיע לקבוצה מהשרון בקיץ 2017 והעלה אותה לליגה הבכירה בישראל כנגד כל הסיכויים כשסיים את העונה בלאומית במקום השני אחרי הפועל ת"א. 


יאביטן במהלך מסיבת ההפתעה (צילום: שלומי גבאי – הפועל חדרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי