יימנע מעונש: במכבי חיפה החליטו שלא לקנוס את זנטי

סיידובה סומא, עמית זנטי
סיידובה סומא, עמית זנטי | ערן לוף

הצוות המקצועי ככל הנראה יסתפק בשיחת הנזיפה שערך רוטן לקשר, אך בשלב זה הוא יישאר מחוץ מסגל. לביא ייבדק לאחר הפציעה מול ב"ש. אטיין ריינן התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "אנחנו ראויים ליותר נקודות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה הבוקר (חמישי) לאימונים והגבירה את קצב ההכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל רעננה (18:00, ישיר בספורטHD4). למרות שביעות רצון מיכולת הקבוצה ביום שני מול הפועל באר שבע, במועדון מודעים לקצב נמוך של צבירת נקודות ולכן מגדירים את המשחק הקרוב כקריטי להמשך העונה: "כפי שהבהרנו בעבר מעמדו של המאמן פרד רוטן כלל לא על הפרק, אבל אנחנו רוצים לראות שיפור גם בתוצאות" אמרו בכרמל.

רוטן וצוותו לא מתכננים שינויים גדולים לעומת ההרכב שפתח מול באר שבע, כשאחת ההתלבטויות היא בעמדת הבלם ולא מן הנמנע כי אליסון דוס סנטוס ייפרד מההרכב הראשון לטובת אעיד חבשי. גם רמי גרשון עשוי לחזור לסגל וזה יהיה על חשבונו של רז מאיר. סיידובה סומא צפוי להיות בסגל לאחר שנטען כי הוצא ממנו בשל כושר גופני לקוי, בעוד סינטיהו סלליך עשוי לעשות את הכיוון ההפוך למצוא את עצמו ביציע. הקשר נטע לביא שהיה מהטובים ביום שני, אך הוחלף לקראת הסיום בגלל כיווצים בשריר, ינסה להתאמן ואם יימצא כשיר אמור להמשיך בהרכב הראשון.

מי שלא יהיה בסגל וטרם ברור מתי יחזור הוא הקשר עמית זנטי. האחרון כזכור הורחק במשחק הבית מול מכבי פתח תקווה בעקבות שני כרטיסים צהובים והדבר גרם לכעס רב במועדון. בתחילה חשבו בחיפה לקנוס את זנטי, אך נראה כי בסופו של דבר יימנעו מכך ויסתפקו בשיחה הקשה שהייתה לשחקן עם המאמן פרד רוטן מספר ימים לאחר המשחק מול המלאבס.


זנטי לאחר ההרחקה. ימשיך מחוץ לסגל (ערן לוף)

בלם הקבוצה, אטיין ריינן, שהפגין יכולת טובה במשחקים האחרונים התייחס לתוצאות האחרונות של הקבוצה ואמר לאתר הרשמי: "אנחנו ראויים ליותר נקודות במשחקים האחרונים. אם למשל ניקח את המשחק מול מכבי תל אביב ומול הפועל באר שבע, היינו ראויים להרבה יותר. יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק ולא הצלחנו להבקיע. אחרי ההפסד בגמר לא היה לנו קל להתאושש מבחינה מנטלית אבל אני חושב שהתמודדנו עם זה יפה".

הבלם שחזר להרכב במשחקים האחרונים אמר: "מכבי חיפה זו קבוצה עם סגל שחקנים רחב ומצוין. יש מקום ל-11 שחקנים בלבד והתחרות היא טובה לכולנו. כולם מנסים להילחם על המקום שלהם בהרכב וממתינים להזדמנות שלהם".

לקראת רעננה, ריינן מבין שהקבוצה זקוקה לניצחון: "אחרי התוצאות האחרונות שלא היינו מרוצים מהם, אנחנו רוצים להשיג את שלוש הנקודות בכל דרך, לא משנה איך".


אנטיין ריינן. "אנחנו ראויים ליותר נקודות במשחקים האחרונים" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי