אביטן יפצה את הפועל חדרה בשתי משכורות אם יעזוב

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

ראשי מוליכת הטבלה מודים כי הסיכום עם המאמן היה כבר בקיץ ואומרים: "רצינו להודיע על זה כי חששנו שנהיה במצב בעייתי יותר". עוז פרץ עבר בבקרה

(גודל טקסט)

יושב ראש הפועל חדרה אורן גולן הפתיע אתמול (רביעי) את עשרות המוזמנים שהגיעו למסיבת ההפתעה למאמן ניסו אביטן כאשר סיפר כי אביטן חתום בקבוצה גם לעונה הבאה. גולן חשף גם כי ההסכם סוכם כבר במהלך המחנה בפולין ואביטן יהיה זה שיאמן את הקבוצה בשנתיים הקרובות.

על פי ההסכם, יוכל אביטן לצאת מהחוזה במידה ויקבל הצעה טובה יותר אבל אז יצטרך לפצות את המועדון בשתי משכורות. בכל מקרה בחדרה מאמינים כי היחסים הקרובים שנוצרו בין אנשי המועדון לבין אביטן הן מהעונה שעברה בליגה הלאומית והן מהעונה הנוכחית, לא יגרמו לאף אחד מהצדדים לצאת מההסכם. "כבר בעונה שעברה הבנו שמדובר במאמן שמתאים לנו מכל הבחינות. הוא התחבר למועדון ולקהל האוהדים שמאוד אוהב אותו ולכן ההמשכיות הייתה טבעית. רצינו להודיע על המינוי כי חששנו שנפתח לא טוב את העונה ואז המינוי שלו היה נותן ביטחון אבל הופתענו לטובה. אין ספק שאביטן ראוי להמשך החוזה שלו כי הוא עושה ביחד עם כולם את הבלתי ייאמן", אמרו בחדרה.

בינתיים הקבוצה הצליחה להעביר בבקרה התקציבית את החלוץ עוז פרץ שיעמוד לרשותו של אביטן לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי