אביטן: נהנים אבל מבינים שלא מגיעים פייבוריטים לאף משחק

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

מאמן הפועל חדרה מתלבט אם לפתוח נגד קריית שמונה עם הרכב דומה לזה שניצח את סכנין או לחזור למערך של שלושה שחקני התקפה. עמאש עשוי לחזור ל-11. אבבה החלים וחוזר לסגל

(גודל טקסט)

הפועל חדרה מגבירה את קצב האימונים לקראת המשחק ביום ראשון (19:00) מול עירוני קריית שמונה, אותה תארח במסגרת המחזור השישי בליגת העל. במועדון מספרים שמדובר במשחק קריטי ובמידה שהעולה החדשה תעבור אותו בהצלחה, סיכוייה לשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה יהיו גבוהים. "אנחנו יודעים שקריית שמונה לא נחשבת מאריות הליגה ובבית שלנו אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה. אם נצא לפגרת הנבחרות במקום הראשון זה אומר שעשינו שליש מהעבודה", אמרו בחדרה. המאמן ניסו אביטן עצמו ממשיך לשדר את הדריכות מהשבועות האחרונים ומנסה לשדר לשחקניו שכל משחק עבורו הוא המשחק הכי החשוב ושהפסד מול קריית שמונה יכול להיגרר לכדור שלג שלילי שישכיח את פתיחת העונה הטובה.

מבחינה מקצועית אביטן יקבל סגל מלא עד ראשון ושוב יצטרך לקבל החלטה מי מהשחקנים יישארו מחוץ לסגל במשחק בראשון. בנוסף, מתלבט אביטן לגבי השיטה בה יפתח במשחק כאשר מול סכנין החליט המאמן לעבות את מרכז השדה וחסן אבו זייד פתח על חשבונו של סלים עמאש. לקראת קריית שמונה נראה שהמאמן יחזור למערך בו שיחק במחזורים הראשונים של העונה. מי שחוזר לסגל הוא הבלם יעקב אבבה. אבבה נפצע במשחקי גביע הטוטו וטרם רשם הופעה במסגרת הליגה וזאת בשל פציעה בשרירי הבטן. לאחרונה עבר הבלם בדיקת MRI שהראתה כי סבל מדלקת ואף החלים לחלוטין ולכן יכול לחזור לאימונים מלאים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר אביטן: "ההכנות שלנו רגילות, למרות שיש מספר שחקנים משמעותיים בספק גדול: עלי חטיב, פרדי פלומיין ואליאל פרץ. מבחינתנו ברור שאנחנו רוצים להמשיך את המומנטום החיובי. פגשנו את קרית שמונה בגביע הטוטו ואנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה ומאורגנת ומצפה לנו משחק מעניין מול קבוצה שנמצאת בכושר טוב".

כשנשאל אם שחקניו מצליחים להישאר מרוכזים למרות כל המחמאות ענה המאמן: "בהחלט כן. אנחנו נשארים באותה הדרך ומבינים את מקומנו. אנחנו מאוד מרוצים ונהנים מפתיחת העונה הטובה שלנו ובאותה נשימה ממשיכים בדרך שלנו להיות יציבים ומבינים שלא מגיעים פייבוריטים באף משחק מול שום יריבה".


אביטן. חדרה מבינה את מקונה (ערן לוף,)

הקשר הצרפתי קווין טאפוקו התייחס אף הוא למשחק: "אנחנו בתקופה טובה, אבל כדי להמשיך לנצח נהיה חייבים להישאר מרוכזים ולשחק כדורגל טוב. ברור שההרגשה להיות במקום הראשון טובה מאוד, אבל אנחנו לא מתבלבלים ויודעים שעוד צפויים לנו רגעים קשים. בינתיים הולך לנו טוב ויש לנו גם מזל, וזה חלק מהמשחק, אבל הכי חשוב שנמשיך לשחק את הכדורגל שלנו ונגיע בשיא המוכנות לכל משחק. קרית שמונה קבוצה טובה מאוד ואנחנו מבינים שצפוי לנו משחק קשה".

"לא עשיתי הכנה מלאה לעונה, אבל אני משתפר ממשחק למשחק", התייחס הקשר לכושר האישי בו הוא נמצא. "אני מאוד נהנה בחדרה והכדורגל שאנחנו משחקים מאוד מתאים לאופי שלי. אנחנו מניעים את הכדור, משחקים כדורגל חיובי ואני מאוד מקווה שזה יימשך גם מול קרית שמונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי