לוזון לשחקני בית"ר: "תיזהרו מכדורי העומק של דור מיכה"‎

עידן ורד, מיקי סירושטיין
עידן ורד, מיקי סירושטיין | דני מרון

בירושלים מצפים שכ-20 אלף צופים ימלאו את אצטדיון טדי במשחק הקריטי מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00), המאמן מתלבט בין סירושטיין לכחילה במרכז ההגנה ובין קלטינס לקריאף בעמדת המגן הימני

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק בו תארח מחר את מכבי תל אביב בטדי (ראשון, 21:00). עד כה כ-15 אלף צופים הבטיחו את מקומם באצטדיון והצפי הוא לכ-20 אלף צופים שיגיעו להתמודדות המסקרנת.

בעלי הקבוצה משה חוגג הגיע הערב לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים והצוות המקצועי. "לא אהבתי את המשחק בשבוע שעבר נגד קרית שמונה, הייתי נסער. כבר הפסדנו בתוצאות פחות טובות, אבל התאכזבתי מהדרך ומהעובדה שלא הצלחנו לחבר מהלך אחד של כדורגל", אמר הבעלים והוסיף: "אחרי המשחק נתקלתי בזריקת כל האחריות על המאמן ועל משחק ההגנה של הקבוצה ולא אהבתי את זה. יש פה סגל שיכול לקחת תואר, לכוון למקומות 1-3. יש כמה שחקנים עם כישרון אדיר ומוסר עבודה נדיר, עם זאת אני מאמין שאפשר לשפר כל הזמן".

חוגג התייחס למשחק נגד מכבי תל אביב ואמר: "לא חושב שצריך לדבר על מוטיבציה לקראת מכבי ת"א, אבל צריך שיהיה משחק טוב מחר ללא קשר לתוצאה, זה לא חיים או מוות. האוהדים צריכים להרגיש שהשארנו הכל על הדשא, לתת הכל. לעבוד קשה אבל גם לעבוד חכם. חייבים לחבר את שני האלמנטים הללו – מחויבים וחכמים. אני נכשלתי לא פעם, אבל אני יודע שמי שיוזם גם נכשל מידי פעם, אבל יוזמה יוצרת הצלחה. המועדון הזה, עוד כשהייתי ילד, שיחק תמיד כדורגל שמח, יש לי הרגשה טובה לקראת המשחק מחר. רוצה לברך את חזרתו של מאור בוזגלו לסגל ושיהיה לנו בהצלחה מחר".

חוגג.
חוגג. "המשחק מחר הוא לא חיים או מוות" (ערן לוף)

מדובר במשחק קריטי עבור הירושלמים, שנוצחו כבר בשלושה מתוך חמשת משחקי הליגה מפתיחת העונה והפסד נוסף עלול לגרום ללחץ גדול בתוך המערכת וייתכן שגיא לוזון ישלם על כך ויסיים את תפקידו. המאמן מתלבט כרגע בשתי עמדות בחלק האחורי ונראה שמיקי סירושטיין יחליף את טל כחילה בעמדת הבלם, כך שישחק לצידו של טל בן חיים שיפגוש את חבריו מהעונה שעברה. התלבטות נוספת היא בעמדת המגן הימני, בין דוד קלטינס לאופיר קריאף שנוסה בעמדה זו במספר תרגולים במהלך השבוע.

למרות האכזבה הגדולה מתפקודו של החלוץ יאקוב סילבסטר, שטרם כבש העונה, הוא ימשיך לפתוח בהרכב לצידם של אור אינברום ועידן ורד בחלק הקדמי. באסיפת הווידאו לקראת המשחק, הקרין לוזון קטעים ממשחק ההתקפה של מכבי תל אביב והזהיר במיוחד מכדורי העומק והמסירות של דור מיכה, כשהוא מבקש משחקני הקישור לא לתת למיכה שטחים חופשיים לפעולה.


כחילה, סירושטיין ו-ורד. הפעם רק שניים מהם צפויים לפתוח (ערן לוף)


הרכב משוער:
דודו גורש, דוד קלטינס, טל בן חיים, מיקי סירושטיין (טל כחילה), שמואל שיימן, אופיר קריאף, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, אור אינברום, עידן ורד, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי