קורצקי בטוח: "הנקודה מול מכבי חיפה הגיעה לנו"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה אחרי ה-1:1 הדרמטי מול הירוקים: "השחקנים הקריבו, מקווה שנצא לדרך חדשה". על כובש השער דייגו מרטין אלאניס: "היו לו קשה להתאקלם, שמח שעכשיו הראש שלו נקי". ניקוליץ': "הרווחנו את הנקודה"

(גודל טקסט)
ה-1:1 מול מכבי חיפה הרגיש לאנשי הפועל רעננה כמו ניצחון. דייגו מרטיס אלאניס, שעלה מהספסל והשווה בתוספת הזמן, לא הסתדר מבחינה חברתית בקבוצה ובמועדון כבר היו דיבורים על פרידה, אך לאחרונה השחקן נרגע בזכות הגעת בת זוגו ארצה והחל להרשים באימונים ואמש כאמור הוא בא על שכרו עם שער יקר. קורצקי הסביר: "הוא מאוד מוכשר והיה לו קשה להתאקלם בגלל שהוא נמצא במדינה חדשה ולא מכיר את השפה. אני שמח שכעת הראש שלו נקי והוא מתחיל להשתלב".


קורצקי דיבר על כך שבמשחקים של רעננה מובקעים שערים מאוחרים: "זה קורה לנו הרבה בזמן האחרון. זה קורה לטובה ולרעה. אחרי המכה הקשה מול בני יהודה רצינו לשמור על רשת נקייה, אבל לשמחתי הצלחנו לחזור למשחק ואני מקווה שהשער הזה יוציא אותנו לדרך חדשה".


המאמן הוסיף: "שיחקנו בסיום עם הרבה כלים מבחינה התקפית והנקודה שהשגנו מול מכבי חיפה הגיעה לנו. השחקנים נתנו משחק הקרבה ושמרו על העמדות ועל המסגרת לאורך כל המשחק. עשינו הגנה טובה, בחלק הקדמי זה היה פחות טוב".


אחרי פגרת הנבחרת, רעננה תצא למשחק חוץ קשה בטרנר מול הפועל באר שבע. הקשר נמניה ניקוליץ' התייחס למפגש עם האלופה: "נתכונן באופן מיוחד. המטרה היא לשחק חזק ולהגיע יותר מצבים לכיבוש. יש לנו מספר שחקנים שעדיין לא כשירים וצריך להשתמש באחרים. הנקודה מול מכבי חיפה לא הגיעה במזל, הרווחנו אותה בצדק. נגד אשדוד הפסדנו נקודות, הפעם הרווחנו בצדק".




 מתחיל להתאקלם. אלאניס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי