איביץ' הפתיע בהרכב מול בית"ר: מיכה ועטר על הספסל

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | ערן לוף

אצל בית"ר, סירושטיין ובן חיים יפתחו, סילבסטר איבד את מקומו בהרכב. בוזגלו בסגל

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הערב (ראשון ב-21:00) מול מכבי תל אביב באצטדיון טדי. אחרי שלושה הפסדים מפתיחת העונה, בבירה מייחסים חשיבות רבה מאוד להתמודדות הערב. "זה משחק שיכול לסמן את הכיוון שלנו העונה", אמר גורם במועדון. "ניצחון יתן הרבה מאוד בטחון להמשך. אם ננצח את מכבי הערב זו תהיה הצהרת כוונות מבחינתנו, מול אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה. לא רוצים לחשוב על שום תסריט אחר או תוצאה אחרת", הוסיף אותו גורם.


בצד המקצועי נראה שהמאמן גיא לוזון יעדיף את טל בן חיים ומיקי סירושטיין בעמדות הבלמים, כאשר בעמדת המגן הימני תורגל אור זהבי. ההתלבטות הגדולה היא לגבי עמדת החלוץ, שם עשוי אנתוני וארן לפתוח על חשבונו של יאקוב סילבסטר, שמאכזב מאוד מתחילת העונה וטרם מצא את הרשת. מאור בוזגלו, שמתאושש מקרע ברצועה הצולבת בברכו, ייכלל בסגל לראשונה מאז חתם בקיץ בבית"ר. הקשר צייץ תמונה ברשתות החברתיות והוסיף: "אני מתרגש".


בבית"ר מצפים הערב ליותר מ-20 אלף צופים שיגיעו, זאת למרות שבשבוע שעבר קצב מכירת הכרטיסים לא ענה על הציפיות וטדי כמובן בכל מקרה לא יהיה מלא לגמרי הערב. מעל 7,500 מנויים נמכרו מתחילת העונה ובהנהלת הקבוצה הוחלט להאריך את תקופת מכירת המנויים עד משחק הבית נגד בני יהודה בעוד שלושה שבועות.


בתוך כך, בית הדין המשמעתי קנסהיום את המועדון ב-3000 ש"ח בגין זריקת החפץ מיציע אוהדי בית"ר לכיוון עוזר השופט במשחק הביתי נגד סכנין. בשל הנסיבות הוחלט בסופו של דבר להמיר את סעיף האישום מהתפרעות אוהדים לסעיף של התנהגות בלתי הולמת.


בצד השני, זה של מכבי תל אביב, עולה המאמן ולדימיר איביץ' בהרכב מפתיע שמשאיר את דור מיכה ואלירן עטר על הספסל. בחוד של מכבי ישחקו אצילי, שכטר ואופאדו. 

 
 


עלול לאבד את המקום בהרכב. סילבסטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי