ראיקוביץ': "אשאר במכבי תל אביב עד תום העונה לפחות"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | עדי אבישי

השוער הצהיר על עתידו, המאמן ולדימיר איביץ' התייחס ליכולת בניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים ("צריך לשפר את הרמה") ולספסולו של עטר ("החלטה מקצועית ללא קשר לדרבי")

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את הניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים אמש (ראשון) מצמד שערים של עומר אצילי. כמובן שבקבוצה מסופקדים משלוש הנקודות בטדי, אך קיימת אכזבה מסויימת מהיכולת החלשה שהוצגה מול עיניו של הבעלים מיץ' גולדהאר, משפחתו ואורחיו ביציע. הצהובים יחסרו החל מהיום למשך שבוע וחצי את שחקני הנבחרות השונים וההכנות למשחק בעוד כשבועיים נגד מוליכת הטבלה הפועל חדרה (שבת, 20.10 17:00 בספורטHD4) יפגעו.

על אף הניצחון, היכולת הפושרת של הקבוצה ברוב משחקיה העונה לא נעלמה מעיניו של המאמן ולאדן איביץ': "מעבר לניצחון החשוב, לא היינו במחצית השנייה ברמה שאני רוצה לראות את הקבוצה שלי. אבדנו ריכוז ועשינו טעויות במרכז המגרש וזה יצר בעיות עבורנו, נצטרך לעבוד על זה ולתקן ואני מאוכזב מהיכולת ומהרמה אותה צריך לשפר באופן כללי".

איביץ' טען כי אלירן עטר לא שיחק בשל סיבות מקצועיות: "לא פתחו בהרכב ארון שוינפלד, איתן טיבי מתן חוזז ועוד חמישה שחקנים אחרים שהם מאוד חיוניים עבורנו. אין קשר בין הדרבי לעובדה שעטר לא שיחק, הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו". כזכור, כשהוחלף בדרבי האחרון הביע עטר את מורת רוחו ובעט בבקבוקי מים על יד ספסל הקבוצה.


מרוצה מהתוצאה, מאוכזב מהיכולת. איביץ' (דני מרון)

על היכולת של כובש צמד השערים עומר אצילי, אמר המאמן הסרבי: "להבקיע שערים זה הג'וב של אצילי וכששחקן כובש, הוא מקבל הזדמנויות במשחקים הבאים".

על נוכחותו ביציע של הבעלים מיץ' גולדהאר: "היה חשוב עבור הקבוצה הנוכחות של הבעלים ביציע וזה נתן לשחקנים מוטיבציה לנצח".

על היריבה במחזור הבא הפועל חדרה: "הפועל חדרה היא הפתעה גדולה ומאוד חשובה לכדורגל הישראלי. אם הם ינצחו אותנו, צפוי להתפתח משהו מעניין אנחנו רוצים לנצח ולהיות ראשונים בטבלה"

מכבי תל אביב נראתה אתמול פגיעה, בעיקר בעמדות שני המגנים שלה, משם יצרה בית"ר ירושלים מספר מצבי הבקעה, אותם לא ניצלה הודות ליכולת לא טובה וחוסר חדות של אנתוני וארן. כמו כן, ביקורת הופנתה כלפי המגן הימני אלי דסה, הקפטן שרן ייני שמתופקד מתחילת העונה כבלם ואיתי שכטר שלא הורגש בשני המשחקים האחרונים.


אצילי חוגג עם החברים אמש. צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב (דני מרון)

שוער הקבוצה פרדראג ראיקוביץ', שמתחילת העונה צצות ספוקלציות על עתידו, התייחס לתוצאה ולהמשך דרכו במועדון: "אני ב-200 אחוז עם הראש במכבי תל אביב. אשאר פה בוודאות לפחות עד תום העונה. אני מרוצה מהמאמץ הקבוצתי, שלטנו במשחק ואנחנו צריכים להמשיך להשתפר. העונה אנחנו חזקים יותר פיזית. מכבי תל אביב תמיד נאבקת על תארים. כל משחק עבורנו הוא כמו משחק גמר, כך אנחנו צריכים להמשיך לחשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי