תמאש: "מקווה לחזור לישראל יותר שמח משטקוס"

ארנסטס שטקוס, גבריאל תמאש
ארנסטס שטקוס, גבריאל תמאש | דני מרון

הבלם שב לסגל נבחרת רומניה לראשונה מזה שלוש שנים ויפגוש את חברו מהפועל חיפה: "השוער הכי טוב בישראל בשנה שעברה", סיפר בראיון. על מצבה של הקבוצה: "עדיין חושב שנהיה בפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל חיפה, שאנשיה ושחקניה מתקשים לעכל את ההפסד הביתי בשבת מול בני סכנין (3:0). למרות זאת, הקבוצה ממשיכה את אימוניה כרגיל ומחר (רביעי) תיקח חלק במשחק ראווה שייערך בבאקה אל גרבייה לזכרו של הבעלים המיתולוגי של בני לוד אבו סובחי.

הפועל חיפה תגיע למשחק ללא שחקני הנבחרות השונות כמו ארנסטס שטקוס, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו וגבריאל תמאש – האחרון זומן לראשונה מזה ארבע שנים לנבחרת רומניה. תמאש נמצא במחנה של הנבחרת וכבר במשחק הקרוב יפגוש את חברו שעומד בין הקורות, כאשר רומניה תתמודד מול נבחרת ליטא.


גבריאל תמאש. זימון יוקרתי ומשמח מאוד עבורו (ערן לוף)

הבלם זוכה לעניין רב לאור חזרתו לסגל הלאומי, כאמור משחקו האחרון היה ב-2015 מול צפון אירלנד. תמאש התראיין לעיתון 'גאזטה' וכהרגלו סיפק ציטוטים מעניינים: "הגעתי לנבחרת כדי לעזור לה ואני מאוד שמח להיות כאן. אני לא מגיע במורל גבוה למשחק כי הקבוצה שלי (הפועל חיפה, מ.ו) לא נמצאת במצב טוב בטבלה. זכינו בעונה שעברה בגביע, אבל אנחנו כרגע ממוקמים בתחתית ובשבת ספגנו מפלה קשה מול סכנין. הקבוצה שלנו עדיין לוקה בחסר כי הצטרפו אלינו הרבה שחקנים חדשים, אבל אני אופטימי ועדיין חושב שנגיע לפלייאוף העליון. אנחנו נמצאים רק שלוש נקודות מהמקום השישי".

הרומני גם התייחס למשחק מול ליטא ולמפגש מול שטקוס ואמר: "מדובר בשוער מצוין שהיה השוער הכי טוב בעונה שעברה. אני מקווה לחזור לישראל יותר שמח ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי