מאמון קשוע מאוכזב ממעמדו ועשוי לבקש לעזוב בינואר

מאמון קשוע
מאמון קשוע | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל חיפה שנדחק מהרוטציה של ניר קלינגר אינו מעוניין להאריך חוזה וככל הנראה יעבור בחלון העברות הקרוב. במועדון הביעו שביעות רצון מיכולתם של תאמאש, שטקוס ופלקושצ'נקו במדים הבינלאומיים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום (שישי) אימון אחרון לשבוע זה ותזכה לשני ימי מנוחה בשבת וראשון. מיד לאחר מכן בשני תגביר את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל קריית שמונה. במועדון מנסים להשכיח את התבוסה 3:0 מול סכנין בבית ומקווים לצאת לדרך חדשה לאחר הפגרה.

בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון משחקני הנבחרות השונות כאשר השוער ארנסטס שטקוס והבלם גבריאל תאמאש השלימו אתמול תשעים דקות במשחק בין הנבחרות ליטא ורומניה שהסתיים בניצחון 1:2 לטובת רומניה. בנוסף לכך גם הקשר מקסים פלקושצנקו נכנס אתמול כמחליף במדי הנבחרת הצעירה וכבש את השער השני לזכות הנבחרת. "השחקנים שלנו הראו יכולת טובה וחוזרים לכושר מהעונה שעברה, התקווה שהיכולת הטובה תימשך גם במדי הקבוצה בשבועות הקרובים", אמרו בחיפה.

בתוך כך שאר שחקני הקבוצה כאמור מתאמנים במדי הקבוצה מהכרמל וחלקם אינם מרוצים ממעמדם כמו החלוץ מאמון קשוע. קשוע שהיה בעונה שעברה חלק משמעותי ברוטציה של המאמן ניר קלינגר נדחק העונה לקצה הספסל ואף לא שותף העונה בדקת משחק בליגה והוא ככל הנראה יבקש לעזוב במהלך חודש ינואר. במהלך הקיץ רצו בחיפה להאריך את חוזהו של קשוע אך נציגיו סירבו. עוד סיפרו בסביבתו של החלוץ כי בתחילת העונה הביעה הפועל תל אביב עניין בשחקן אבל בחיפה סירבו לשחררו. "מאמון שחקן מוכשר אבל יש לנו סגל רחב ומי שטוב על פי הצוות המקצועי משחק ונמצא בסגל" אמרו בכרמל.


הפועל חיפה מרוצה מיכולת של שטקוס ותאמאש במדים הבינלאומיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי