לוזון: הבוס רוצה ניצחון, גם אנחנו. לא חושב שיש ממה להיעלב

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסע"ת לקראת מ.ס. אשדוד: "התרופה הכי טובה היא ניצחון. אין דמיון למה שקרה איתי במכבי חיפה". טיירה: "יש לנו קבוצה שיכולה להיאבק עם הגדולות. צפו בחוגג משתתף במשחק אימון

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד מ.ס.אשדוד שייערך ביום ראשון באצטדיון הי"א. מאמן הקבוצה גיא לוזון, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "עבדנו על פרמטרים שחשבנו שצריכים לשפר ולחזק את הדברים הטובים שהיו. אין משהו חדש באופן מהותי. מערך? את הדרך שנבחר לעלות באשדוד שיידעו קודם כל השחקנים ולאחר מכן כלי התקשורת. אנחנו מתרגלים דברים שונים ושחקנים עם אופי שונה כדי להיות יותר מסוכנים לכיוון השער וגם שלא נהיה מופקרים הגנתית".


מצבו של ארון אולנארה: "המצב כרגע לא ברור בקשר אליו. אם הוא ירגיש טוב ויהיה כשיר מבחינה בריאותית הוא יהיה בסגל"


 

מצבו של עידן ורד: "גם הוא לא בכשירות מקסימלית וגם לגביו נדע רק בסמוך למשחק".


 

השמועות סביבו: "אני באמת לא מתעסק ברעשי הרקע כי הם לא יכולים להועיל לי. מתרכז בשחקנים וחיבור הקבוצה ולהביא את מלוא הנקודות באשדוד".



דבריו של משה חוגג שהוא דורש ניצחון: "לא חושב שיש סיבה להיעלב. הבוס של הקבוצה רוצה שננצח. אנחנו רוצים לא פחות ממנו ונעשה הכל בשביל זה. לא חושב שיש פה סיבה להיעלב".




לוזון. לא מתעסק ברעשי רקע (דני מרון)

 

המצב בטבלה: "התרופה הכי טובה היא ניצחון שימקם אותנו במקום גבוה יותר בטבלה. הוא ייתן לנו ביטחון להמשך הדרך. בזה מתעסקים ולא בטבלה או ברעשי רקע מסביב".


 

ההשוואה למצבו במכבי חיפה אשתקד: "ממש לא. במכבי חיפה אחרי שישה משחקים הייתי עם 10 נקודות, אז המצב קצת שונה. אין שום קשר בין מה שקרה במכבי חיפה למה שקורה כאן. כל קבוצה ומה שקורה בה עם האנרגיות שלה".



אפונסו טיירה שישב לצד לוזון במסיבה העיתונאים התייחס למצבו בקבוצה: "ההתסגלות שלי טובה. אני מרוצה מהחיבור לקבוצה. אני חייב להגיד שעל בסיס יומיומי לא מסתכלים על הטבלה אלא על ההתפתחות והדרך שלנו ובזה. אנחנו מתרכזים כל יום. זו תחילת העונה. ברור שאנשים ישפטו לפי התוצאות כי זה הכדורגל, אבל גם השחקנים הכי מנוסים חייבים לעבוד ולהבין את הרעיונות של המאמן ואחד את השני. עם עבודה יומיומית רואים שיפור. לא נעשה הערכות לגבי סוף העונה. יש לנו קבוצה שיכולה להיאבק עם הגדולות".



טיירה. מרוצה מהמעבר לבירה (דני מרון)

 

המעבר מעירוני קרית שמונה לבית"ר ירושלים: "זה שינוי לטובה ועבור כל שחקן המצבי זה אותו דבר. כל שחקן אוהב אצטדיון גדול עם אמוציות. יש לי המון כבוד לק"ש כמועדון, אבל במונח הזה בית"ר היא בית"ר ועבורי ועבור כל שחקן זאת חוויה מטורפת".

 

מבחינה מקצועית, לוזון צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד האחרון למכבי תל אביב ויעבור למערך התקפי של שני חלוצים, כאשר נכון לעכשיו השאלה הגדולה היא מי החלוץ הנוסף שיפתח יחד עם אנתוני וארן, כאשר המאמן מתלבט בין יאקוב סילבסטר, שפתח את העונה בצורה מגומגמת, לבין חלוץ הרכש הניגרי ארון אולנארה, שעשה רושם לא רע,באימונים בהם נטל חלק עד כה.


שינוי נוסף יעשה במאמן בעמדת המגן הימני בה יפתח אופיר קריאף שיוסט לשם מתפקידו הרגיל בקישור האחורי. הקשר עידן ורד שהחמיץ שני אימונים בשל רגישות בשריר הירך האחורי נטל חלק באימון היום ואף תורגל בהרכב הפותח יחד עם דן איינבינדר, אפונסו טיירה ואור אינברום בקישור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי