דוידזאדה ערך אימון מלא, איביץ': "המשחק נגד חדרה הוא דרבי עבורנו"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

המגן כשיר לקראת קרב הצמרת ביום שבת (17:00, שידור ישיר בספורט4), המאמן אמר במסיבת עיתונאים: "לא מקרי שהם ראשונים בליגה". ראיקוביץ': "אני לא אעזוב את מכבי תל אביב עד שניקח אליפות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת משחק הצמרת נגד הפועל חדרה בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט4), והיום (חמישי קיימה הקבוצה אימון מכריע במתחם קריית שלום. המגן אופיר דוידזאדה, שלא שותף במשחקים האחרונים בשל פציעה, חזר להתאמן וערך אימון מלא. איתן טיבי, לעומתו, לא התאמן כלל. המאמן ולאדן איביץ' ערך מוקדם יותר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שעשוי להעלות את קבוצתו למקום הראשון בליגת העל.

"הקבוצה במצב טוב והשחקנים מוכנים למשחק", פתח איביץ', "ונמשיך להתכונן היום ומחר. יש לנו עוד יומיים עד המשחק, זו קבוצה שבאה מהמקום הראשון בליגה וזה לא מקרי. יש לנו כבוד כלפיהם ואנחנו יודעים שהם יכולים לשחק טוב נגדנו. אם אנחנו פייבוריטים או לא? אני לא יודע, אבל אני והשחקנים שלי יודעים איך נבוא לשחק בשבת. וכולנו ניתן 100% כדי לנצח את המשחק הזה. המטרה שלנו היא לעקוף אותם ולהיות ראשונים בליגה. אנחנו יודעים איך להתכונן למשחק הזה, כרגע זה דרבי עבורנו".

העובדה שלא מעט משחקני הקבוצה השתתפו במשחקי הנבחרות הלאומיות שלהם: "אנחנו קודם כל עובדים במכבי. הנבחרת הלאומית היא גאווה עבור כל השחקנים וגם עבור המאמן. המספר הגבוה של שחקנים ששיחקו עבור הנבחרות שלהם זה מה שמצביע על היכולת שלנו".

איביץ'.
איביץ'. "חדרה לא במקום הראשון במקרה" (דני מרון)

היריבה: "מגיע לחדרה להיות במקום הראשון. אם מסתכלים על התוצאות, על היכולת שלהם והדרך שבה הם מנצחים אפשר לראות למה הם מקום ראשון, הם נלחמים עד הסוף. לחדרה יש שחקנים איכותיים שיודעים לשמור על הכדור ולתקוף היטב. יש להם מאמן טוב שעובד איתם ואלה התוצאות של העבודה שלו".

הרוטציה: "שינוי המערך כל שבוע לא היה מתוכנן מההתחלה, אני לא עושה את זה כטקטיקה. אני פשוט בוחר לכל משחק את המערך שאני חושב שיתאים למשחק. כל השחקנים יודעים איך אני עובד. לא תיכננתי שאצטרך לשנות שישה שחקנים בכל משחק אבל כרגע זה מה שקורה. אם זה מה שיעבוד זה מה שנעשה".

השוער פרדראג ראיקוביץ' דיבר על המשחק במדי נבחרת סרביה נגד רומניה בו עמד בשער הסרבים, שהסתיים ב-0:0: "זה לא המשחק הראשון ששיחקתי בנבחרת הלאומית, ונגד רומניה היה משחק טוב. לא הבקענו אבל שיחקנו טוב והשלמתי 90 דקות ושמרתי על רשת נקייה שזה חשוב בשבילי. נחמד לקבל זימון לנבחרת, אבל בכדורגל לא כולם יכולים לשחק, אז גם כשאני על הספסל אני תומך בחברים שלי לנבחרת".

ראיקוביץ'.
ראיקוביץ'. "חדרה לא מפחדת לשחק התקפי" (אריאל שלום)

האם הוא מתכנן עתיד בקבוצה אחרת: "זו העונה הרביעית שלי פה ובאתי כדי לקחת אליפות, אז אני לא עוזב לפני שניקח אליפות".

המשחק הקרוב נגד חדרה: "אני לא חושב שזה משחק עונה, העונה רק התחילה למרות שאלה שתי הקבוצות הטובות בליגה עד עכשיו. אנחנו צריכים לכבד אותם ולהיות בפוקוס ולהילחם, רק אם נבוא בראש נקי מהכותרת הזה נוכל לנצח".

העובדה שלא ספג במשחקים האחרונים: "אני שמח כשאני שומר על רשת נקייה, זה חשוב בשביל הקבוצה".

היריבה: "חדרה היא קבוצה טובה, ראינו אותם. הם לא מפחדים לשחק התקפי. אני חושב שיהיה הרבה מרחב לשחק ואנחנו צריכים לשמור על הכדור כדי להתמיד ביכולת שלנו. אנחנו בדרך הנכונה כדי לזכות באליפות, מי שתשחק טוב יותר תזכה בסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי