"דיבורים רק על יכולת טובה ללא תוצאות לא יחזיקו זמן רב"

רועי קהת
רועי קהת | ערן לוף

הלחץ במכבי חיפה גובר ובקבוצה מבינים שאם לא יהיה שינוי בתוצאות, לא יהיה מנוס מזעזוע. רמי גרשון לא יהיה בסגל למשחק מול מכבי נתניה, גם מעמדו של רועי קהת לא ברור

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שישי) למנוחה ומחר יגבירו את המאמצים לקראת המשחק ביום שני מול מכבי נתניה. מאמן הקבוצה, פרד רוטן, כלל לא תרגל הרכב לקראת המשחק ונראה כי רק באימון המסכם ינסה לעשות את השינויים כאשר בשלב זה נראה שלא צפויים שינויים גדולים בהתאם למשחקים האחרונים.


הבלם, רמי גרשון, עדיין לא חזר להתאמן עם הקבוצה ונראה כי לא יהיה בסגל. גם מעמדו של הקשר רועי קהת לא ברור וזאת למרות השיפור שלו במשחקים האחרונים. בצוות המקצועי עדיין לא החליטו אם קהת יהיה בסגל הקבוצה למשחק.


במועדון מרגישים כי הלחץ עולה משבוע לשבוע ומבינים כי ניצחון במשחק מול נתניה הוא בגדר חובה. בחיפה הופתעו אתמול ממסיבת העיתונאים של רוטן שאמר כי ישנו לחץ גדול במועדון אך מצד שני הביעו הסכמה כי היכולת של הקבוצה מאז פתיחת העונה הייתה צריכה להביא אותם למקומות גבוהים יותר.


גורם בחיפה אמר הבוקר: "דיבורים על יכולת טובה ללא תוצאות לא יחזיקו זמן רב. מה שקובע בספורט זאת רק התוצאה והצוות המקצועי חייב להבין זאת. הלחץ נוצר כי התוצאות לא טובות ובמידה שיגיעו מספר ניצחונות אז גם הלחץ יירד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי