שער שני ברציפות לחמד, ק.פ.ר ניצחה 0:2 את איפסוויץ'

תומר חמד
תומר חמד | האתר הרשמי

אחרי השער נגד אלבניה, החלוץ כבש בפנדל (46) וקבוצתו התבססה במרכז טבלת הפרמיירשיפ. כיאל כבש שער ניצחון בברייטון, 90 דקות לדאבור ב-1:1 של זלצבורג מול וואקר אינסברוק. רפאלוב כבש שער נהדר ב"דרבי הישראלי"

(גודל טקסט)
שבת מוצלחת במיוחד עוברת על הנציגים הישראלים באירופה. לאחר שאתמול (שישי) אלמוג כהן שותף למשך 12 דקות אבל אינגולשטאט הובסה, וטאלב טוואטחה לא שותף אבל פרנקפורט הביסה, השבת התחילה טוב עבור הלגיונרים.


באנגליה, תומר חמד כבש בניצחון 0:2 של ק.פ.ר בחוץ על איפסוויץ'. אחרי שהמארחת הבקיעה גול עצמי בדקה ה-13, החלוץ הישראלי ניגש לבעוט פנדל ממש לפני תוספת הזמן ושלח את הכדור פנימה. זהו שערו השני של חמד במדי קבוצת הפרמיירשיפ, ושערו השני ברציפות לאחר שכבש בניצחון הנבחרת על אלבניה בתחילת השבוע. חמד הוחלף בדקה ה-72 וקווינס פארק ריינג'ס עלתה למקום ה-16 לאחר שהישראלי הגיע אליה כשהיתה בתחתית.


עוד באנגליה, בירם כיאל כבש בניצחון קבוצתו ברייטון על ניוקאסל.


A message from today's goalscorer @BeramKayal7. #BHAFC ⚪️ pic.twitter.com/9BJvWuTCG1

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) October 20, 2018


באוסטריה, מואנס דאבור שעדיין עייף ממשחקי הנבחרת לא כבש, אך שותף 90 דקות במשחק זלצבורג נגד וואקר אינסטבורק שהסתיים ב-1:1.


בקפריסין, בוריס קליימן עמד בשער פראלימני כשזו סיימה בתיקו 1:1 ביתי עם אנורתוזיס, שמאז שפיטרה את רוני לוי ממשרת המאמן עדיין לא השיגה ניצחון.


ניר ביטון עדיין פצוע בסלטיק ואופיר מרציאנו ישב על ספסל היברניאן, המשחק בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון סלטיק 2:4.


בבלגיה נפגשו ל"דרבי ישראלי" לוקרן של עומרי בן הרוש ואנוורפן של ליאור רפאלוב. בדקה ה-83 במצב של 1:1, רפאלוב הגיע לכדור תועה במרכז הרחבה ומהאוויר הבקיע שער ניצחון נהדר, השני ברציפות שלו. הקשר עוד הספיק לקבל כרטיס צהוב בדקה ה-93, ושני הישראלים השלימו 90 דקות על הדשא. אנטוורפן כבר במקום השלישי בליגה, בעוד לוקרן מתדרדרת בתחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי