אבוקסיס: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה מבחינה התקפית"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה לא היה מרוצה מה-0:0 עם הפועל תל אביב, אך הודה: "כששחקן נלחם ונותן הכל אני לא יכול לכעוס עליו". רפואה: " אני פה כדי לחזק אותם ולהמשיך לעבוד" זיקרי: "לא חושב שהייתה התחזות"

(גודל טקסט)

בני יהודה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 מאוד מאכזב מבחינת שתיהן, והמאמן יוסי אבוקסיס לא הסתיר זאת בסיום: "לא נראינו מבחינה התקפית כמעט בכלל. מאוד מאוד מאוכזב מאיך שנראינו אבל לפחות לא ספגנו וזה נתן לנו נקודה. עצם זה שאנחנו יוצאים מאוכזבים ממשחק תיקו אומר שעשינו התקדמות. מבחינה התקפית זה המשחק הכי רע שלנו. חבל כי הקהל דחף אותנו והיו אנרגיות טובות. מבחינת הרצון אין לי מילה רעה לשחקנים אלא רק ליכולת".

"אני בטוח שאם היינו מקבלים החלטות נכונות זה היה אחרת", הוסיף מאמן בני יהודה. "אבל כששחקן נלחם ונותן הכל אני לא יכול לכעוס עליו וביום טוב להביא נקודה זה גם סימן טוב".

יכולתו של ירדן שועה: "זה אולי המשחק היחיד שהוא לא היה טוב. לא מצפה שכל משחק ייתן את ההצגות שנתן עד היום. בחור צעיר שלומד כל הזמן. יום פחות טוב ויש סגל שמי שישחק יצטרך להביא תועלת".

אם בני יהודה תבקיע שלישייה בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים בטדי: "קודם כל צריך לחשוב על הראשון ולא על שלשות. גם במשחקים לפני כן הגענו להמון מצבים מה שלא קרה היום. כמו שאמרתי אם ביום לא טוב מביאים נקודה מול הפועל תל אביב זאת התקדמות".

גם קובי רפואה, שרשם תיקו מאופס רביעי ברציפות לא היה ממש מרוצה בסיום: "הקבוצה משחקת כדי לנצח והתקפי. אבל עם תוצאות אי אפשר להתווכח. תאמין לי שאני לא מאמין שזה לא ניצחון. משחקים התקפה והתקפה ועבדנו על זה השבוע אינספור. מסכים עם כל הביקורות וכל השמות צריכים להביא תוצאות. אני פה כדי לחזק אותם ולהמשיך. פסיכולוג? יכול להיות. צריך להמשיך לעבוד. כל משחק של הפועל ת"א הוא קריטי אבל אני ממשיך בדרך שלי ואני יודע שיש לי קבוצה טובה למרות שזה לא בא לידי ביטוי במשחקים האחרונים".


רפואה. רוצה להמשיך לשחק התקפי (עדי אבישי)

הבעלים: "כולם רואים מה שאני רואה ומה שאתם רואים. אנחנו יודעים את הדברים האלה".


רועי זיקרי
שלא מצא את הרשת והורחק בסוף המחצית ההשנייה אמר: "דברים פחות מתחברים לנו. קובי מנסה להחדיר בנו אמונה ופחות הולך. אבל אנחנו לא מפסידים והכל בסדר. מאמינים שיבוא הגול. הפועל ת"א מועדון וכולם רוצים ומשתדלים. כולם שחקנים שאוהבים לתת גולים ועשו משהו בכדורגל ואני בטוח ומאמין שיגיעו התוצאות וכשנתפוצץ, נתפוצץ".

ההרחקה שלו בעקבות התחזות: "עברתי את קרלוס קוויאר ואני חושב שהוא נגע לי ברגל. אין לי סיבה ליפול סתם. אין לי יותר מדי מה לעשות. התחזות? אני חושב שלא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי