שחקנים במכבי פתח תקווה: "יותר גרוע ממה ששיחקנו אי אפשר"

צחי גיגי עם עומר דנינו
צחי גיגי עם עומר דנינו | עדי אבישי

שלושה משחקים ללא ניצחון במלאבס הובילו לביקורת מצד השחקנים, גם בכיר במועדון מתח ביקורת: "לא יכול להיות שהם לא מרימים את עצמם. אסור היה לתת למרסיאל לשחק". בקבוצה עוקבים אחר מצבו של דור אלו בב"ש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר התיקו המאופס אמש (ראשון) עם בני סכנין באצטדיון המושבה. במועדון רצו מאוד לנצל את התוצאות שפעלו לטובתם בשבת, אך הקבוצה הציגה יכולת חלשה וגם הנקודה שצברו המלאבסים עשתה עמם חסד.

"אנחנו לא נראים טוב וזה לא סוד. על מה כל הפאניקה שלנו על המגרש? בסך הכל הפסדנו לב"ש, אז מה? יותר גרוע מאיך ששיחקנו אתמול אי אפשר לשחק. כל ההתקפות של סכנין באו מאיבודים שלנו", אמרו שחקנים. גם במועדון מתחו ביקורת על היכולת ואמרו: "חבל, ניצחון היה מרים אותנו למעלה לכמה מחזורים. לא יכול להיות ששחקנים לא מרימים את עצמם למשחק כזה", אמר גורם בכיר.

שיטת שלושת הבלמים לא עבדה פעם נוספת ושוב המאמן אלישע לוי נאלץ לבצע התאמות במהלך המשחק. "השיטה הזאת דווקא עובדת באימונים. אבל רואים שהשחקנים לא מסוגלים לשחק ככה. שני שחקנים חסרים אז כל השיטה משתנה?" ביקרו במועדון. "כשבחרתי במערך כזה, עשיתי התאמה ליריב ולנסיבות. במקרה הזה יש לנו יותר מדי פצועים בחלק הקדמי ווכשעברתי לחמישה בלמים נראינו טוב יותר", ניסה להסביר המאמן אלישע לוי. מי שכן זכו למחמאות היו שני בלמי הבית, עומר דנינו ועידן אדהנני שנכנס כמחליף.

בקבוצה מתקשים להבין מה עובר על הבלם הצרפתי ז'והאן מרסיאל, ששוב נראה רע והוחלף במחצית. בכל נגיעה שלו בכדור הוא היה נראה חסר ביטחון וגורם אמר על כך: "אסור היה לו לשחק במשחק הזה. עוברת עליו תקופה לא פשוטה של חוסר ביטחון, אבל זה קורה בכדורגל ויש תקופות כאלה". גם לוי ניסה להסביר: "אני לא חושב שיש פה בעיה בגישה. יש לנו קבוצה מחויבת. יש תקופות של שחקן כדורגל והוא בתקופה פחות טובה. השתדלתי לא להחליף אותו לפני המחצית כי אני לא נוהג לעשות את זה, אבל זה היה מתבקש. שחקן כדורגל חווה תקופות כאלה והוא צריך לקחת את עצמו בידיים ולהיות יותר טוב".


מרסיאל מתקשה מול מוגרבי. "אסור היה לתת לו לשחק" (עדי אבישי)

ומה בנוגע לפצועים? המגן הימני עודד אלקיים סובל מקרע קטן במפשעה, אך בקבוצה מאמינים כי יהיה כשיר למשחק הקרוב בשבת מול הפועל רעננה. מנגד, מנור סולומון עדיין בספק: בעוד בקבוצה מאמינים כי הקשר ישחק, אפילו אם דקות מועטות בשבת, הקשר עדיין סובל מקרע בשריר הארבע הראשי וסיפר כי הוא לא בטוח שיהיה כשיר למשחק, אך כן יהיה כשיר בוודאות למשחק בעוד שני מחזורים מול עירוני ק"ש.

גם לידור כהן ממתין לתוצאות בדיקת ה-MRI שערך ביום חמישי לאחר שהתלונן על כאבים עזים מאוד בבטנו, שעלולים למנוע ממנו לשחק וגם במשחק אתמול הוא נראה כבד בתנועה לאחר שעלה מהספסל. בקבוצה סיפרו כי אולי ביצעו טעות ושיתפו מהר מדי את החלוץ ממרכז אפריקה חביב חביבו, שלא היה בסגל וכרגע טרם ידוע אם יהיה כשיר למשחק בשבת.

למרות הכל, במועדון הבהירו כי כרגע לא יצרפו מגן נוסף, אך המטרה לחלון ההעברות תהיה לנסות ולהחזיר את דור אלו, אם כי הדבר תלוי קודם כל במצבו המקצועי באלופה הפועל ב"ש וגם ברצונו להגיע בהשאלה למועדון, דבר לו הוא מתנגד כרגע.


דור אלו. מסרב להצטרף כמושאל (דני מרון)

גידי קאניוק, ששוב היה המצטיין בחלק ההתקפי, סיכם: "באופן כללי שיחקנו באופן לא מספיק טוב וטוב להוציא תיקו 0:0 גם במשחק כזה. אני לא בא לתרץ, אבל חסרים לנו הרבה שחקנים משמעותיים. גם לידור עלה למחצית, אבל סובל מכאבים. אני בטוח שגם הוא, גם מנור וגם חביבו יחזרו לכושר מלא נראה יותר טוב. מה עוד ששינינו את המערך כי היו חסרים לנו שחקנים. זה מרתון וממשיכים קדימה. מערך הגנתי? אנחנו קבוצה התקפית שמבקיעה שערים, אבל לפעמים שחסר שחקנים צריך להסתגל למערכים שונים. זה המערך שאלישע בחר לעלות איתו וידענו את זה מלכתחילה. ידענו שלסכנין התקפה מהירה מאוד. לא ספגנו סוף סוף וזו גם נקודת פתיחה".

על שלא ניצלו את התוצאות משבת: "הליגה צפופה מאוד ואני לא זוכר דבר כזה. לא בוכים על חלב שנשפך. יש לנו עשר נקודות ולמועדונים גדולים מאיתנו יש פחות מאיתנו. יש לנו משחק קשה מול רעננה".


ראדי בורח מקאניוק. היה מהמצטיינים במלאבס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי