יעקב שחר יכריע ביממה הקרובה אם לפטר את פרד רוטן

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מעמדו של המאמן מעורער מתמיד בעקבות ה-2:0 לנתניה, במכבי חיפה טוענים: "זה לא רק ההפסד, אלא גם אי השיפור ביכולת". המאמן הבהיר: "מעולם לא ויתרתי ולא אוותר". שלומי אזולאי התעמת עם האוהדים לאחר השריקה

(גודל טקסט)
העונה של מכבי חיפה הולכת ומסתבכת. זה כבר הופך לסיפור מוכר שחוזר על עצמו מדי שנה, כשמכבי חיפה גם ב-2018/19 מוצאת את עצמה אחרי שבעה מחזורים עם ניצחון יחיד, מאמן שמעמדו מעורער מתמיד. הערב זה הסתיים ב-2:0 מביש עבור הירוקים למכבי נתניה, משחק אותו הם גם סיימו בתשעה שחקנים.


כאמור מעמדו של המאמן פרד רטן התערער משמעותית בעקבות ההפסד ולספורט1 נודע כי הבעלים יעקב שחר יכריע ביממה הקרובה אם להיפרד מהמאמן, כשבקבוצה טוענים שהבעיה היא לא רק המעידה, אלא אי השיפור ביכולת. את המחצית השנייה רוטן כלל לא ניהל, אלא היה זה איתי מרדכי שבזמן שההולנדי ישב על כיסאו עמד על הקווים וניהל את המשחק.


בסיום המשחק גם מנהל מכבי חיפה רפי אוסמו וכמוהו מספר שחקנים וביניהם שלומי אזולאי נראו כמי שמתעמתים עם מספר אוהדים ביציע. הדבר קרה לאחר שאוסמן ביקש מהשחקנים להודות לקהל, אלא שהם התקבלו בבוז ובקללות. ממכבי חיפה נמסר כי לא הייתה יריקה מצד אזולאי לעבר אחד האוהדים.


פרד רוטן נשמע בטוח בעצמו ואמר בסיום: "אני חושב שגם בתשעה או עשרה שחקנים לא נראינו רע כמו שמראה התוצאה. אני לא מאשים רק את השופט, אלא את עצמנו, אבל הוא השפיע על המשחק. שני אדומים זה לא חכם מצדנו".



רוטן לא מאשים רק את בן אברהם וצוותו, אבל הייתה להם השפעה (ערן לוף)


אם הוא מאבד תקווה: "לעולם לא. אני מאוכזב וזה נורמלי, כך גם כל מי שאוהב את מכבי חיפה. אני מאוכזב במיוחד מהתוצאה היום, כי התחלנו את המשחק טוב".

מה הוא יכול לשנות: "אנחנו משחקים שונה מהיום שהגעתי לכאן. לא הצלחתי לשנות את התוצאות, אבל השחקנים נראים אחרת".

דרישת האוהדים לפטרו: "כמובן שזה לא כיף לי, אבל זו המציאות. בעבר היו לי מקרים כאלה, עבורי זה משהו ללמוד ממנו. מעולם לא ויתרתי ומעולם לא אוותר. אני מרגיש שאני יכול לשנות את מכבי חיפה".



 עוואד ורוקאביצה. שוב לא כבשו, פעם נוספת הפסידו (ערן לוף)


מן העבר השני, במכבי נתניה חגגו את הבריחה מהקו האדום ואחד משני המאמנים שי ברדה אמר בסיום: "לא מעניין אותנו את מי, העיקר לנצח. זה ניצחון שלא הגיע בכדורגל גדול, צריך להודות ששינינו את הסגנון כי אנחנו עדיין לא מאוזנים ובעיקר שמחים על הניצחון החשוב. מאמנים זה מאניה-דיפרסיה והיום אנחנו נהיה מאושרים".


שינוי שיטת המשחק: "אנחנו מאוד אוהבים כדורגל התקפי ושמח ועוד נחזור לזה, אבל אפשר לעשות לחץ כשלקבוצה יש ביטחון ואנחנו קצת איבדנו אותו. עוד נחזור לזה, נשתדל לעשות הכל כדי שנחזור להיות מכבי נתניה התוקפת".


על דודי תירם שמצא את הרשת גם השבוע: "אם יש מגיע בכדורגל, אז מגיע לו. לראות בחור שלא מתלבש, עובד קשה ולא מדבר – זו דוגמא לכך שכוח רצון מנצח".


ברדה ודראפיץ'. שינו סגנון והשיגו ניצחון יוקרתי וחשוב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי