דאגה ממצבו של לידור כהן, שיעבור בדיקת MRI נוספת

אלישע לוי, לידור כהן
אלישע לוי, לידור כהן | ערן לוף

הצילום הראשון לא חשף את הסיבה לכאבים, בפ"ת מקווים להימנע מניתוח שישביתו לחודש. סולומון עדיין סובל מקרע, גם חביבו ואלקיים לא צפויים לשחק מול רעננה. לוי לשחקנים: "היינו חייבים לנצח אבל טוב שלא הפסדנו"

(גודל טקסט)

מצבו הרפואי של לידור כהן ממשיך להדאיג את אנשי מכבי פתח תקווה. הקשר, שנכנס במחצית השנייה מול בני סכנין ונראה סובל מכאבים עזים, יערוך היום (שלישי) צילום MRI נוסף, לאחר שבצילום שערך ביום חמישי, לא ניתן היה לגלות ממצאים שיחשפו את מקום הכאב. הסיבה? כהן עבר כבר לפני שנה וחצי ניתוח בקע אשר במסגרתו נתפרת מעין רשת בבטנו. אותה רשת, מסתירה ומונעת כרגע לאבחן את הפציעה כרגע והפתרון עשוי להיות-ניתוח להסרת הרשת כדי לגלות את מקור הכאב.

במלאבס עוד  מקווים שיאתרו באמצעות הצילום השני את הפציעה, אבל מודעים לעובדה שכדי להסיר את הרשת, על כהן יהיה לעבור ניתוח שעשוי להשביתו לחודש. גם אופצייה של נסיעה לרופא מומחה בחו"ל עדיין נבדקת, כשבכל מקרה כהן ייעדר בשבת. "כרגע המצב מדאיג" אמרו במועדון. "אנחנו מקווים מאוד שלא מדובר במשהו חמור, אבל התסמינים לא נראים טוב".

ולא בכך מסתכמת מכת הפציעות של המלאבסים: הקרע של מנור סולומון בשריר הארבע ראשי עדיין לא נסגר ומוערך כרגע ב-2.5 ס"מ. כרגע, הסיכויים של הקשר לחזור ולשחק ביום שבת מול רעננה נמוכים וכך גם סיכוייו של עודד אלקיים, שסובל מקרע במפשעה. חביב חביבו, סיפר לחבריו


סיכוייו לשוב בשבת נמוכים. מנור סולומון (דני מרון)

בפ"ת מודאגים מאוד ממצב הפצועים, אך ינסו לחזור לנצח ביום שבת, כשיפגשו את הפועל רעננה. "היינו חייבים לנצח במשחק מול סכנין, אבל גם צריך להודות שחשוב שידענו לא להפסיד" אמר אלישע לוי לשחקנים בקצרה אתמול באימון.

במקביל, המגן עיסא סיסוקו יגיע להיבחן בקבוצה. סוכנו הזר של המגן הימני, ששיחק באמיין מהליגה הצרפתית הראשונה בעונה שעברה, עדכן את היו"ר אבי לוזון כי הסנגלי נמצא בארץ והאם ירצה לראות אותו במספר ימי התרשמות, ולאור הפציעות בסגל, לוזון הסכים ובפ"ת ינסו להתרשם ממנו מספר ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי