אלי אוחנה הבהיר ליואב כץ: לא נפנה למאמן תחת חוזה

אלי אוחנה עם משה חוגג
אלי אוחנה עם משה חוגג | דני מרון

בבירה התייחסו לאפשרות שקלינגר יצטרף: "מו"מ עם כל מאמן אשר נחפוץ בשירותיו, יתקיים אך ורק אם יהיה פנוי". הקבוצה נקנסה ע"י ביה"ד של ההתאחדות ב-3,500 ש"ח בעקבות האוהד שהשליך כוסות למגרש, אותו תבעה אזרחית

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש בקדחתנות מאמן חדש לקבוצה,אחרי פיטוריו של המאמן גיא לוזון מוקדם יותר השבוע. ראשי המועדון, הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה, היו שמחים שכבר במשחק הבית הקרוב נגד בני יהודה, בשבת בטדי (20:30, ישיר בספורטHD4), יעמוד מאמן חדש על הקווים, אולם מסתבר שהמשימה לא כל כך פשוטה ועד כה לא צלחו המאמצים להחתים אחד כזה – ועל כן הפך ניר קלינגר למועמד המוביל.

חוגג היה רוצה לראות צוות אימון זר שמגיע עוד השבוע או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא לבית וגן, אבל במועדון מבינים שהסיכויים למצוא מאמנים ואנשי צוות זרים איכותיים, בהתראה כל כך קצרה ואחרי שהעונה כבר החלה, אינם גבוהים. לצד הרצון לראות צוות זר, התחזקה ביומיים האחרונים מועמדותו של מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר, שנכון לעכשיו הפך למועמד הישראלי המוביל יחד עם רוני לוי.

קלינגר כבר קיבל מסרים מגורמים בבית"ר על כך שרוצים אותו לתפקיד וגורמים בקבוצה מאשרים כי אם ישתחרר מחוזהו בהפועל חיפה, צפוי לאמן את הקבוצה. גם העובדה שמערכת היחסים בין קלינגר לבעלי הפועל חיפה, יואב כץ, התקררה מעט בשבועות האחרונים, עשויה להוביל בסופו של דבר את המאמן לבית וגן. אמש התראיין כץ מספר פעמים והדגיש שקלינגר לא ישוחרר, אבל גורמים הקרובים לבעלים ולמאמן העריכו כי בסופו של דבר אפשר יהיה למצוא את המתווה המתאים למעבר של קלינגר לבית"ר והשניים אמורים לשוחח על כך בהמשך היום

בתוך כך ממשיכה הקבוצה בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת. הלחץ במועדון גדול מאוד לקראת המשחק וגם בחלומות הכי שחורים של אנשי בית"ר, אף אחד לא חשב שאחרי שבעה מחזורים הקבוצה תהיה במקום האחרון בטבלה. מי שמעביר בינתיים את האימונים הוא עוזר המאמן דויד מרטן, שנשאר בתפקידו ואם לא יוחתם מאמן השבוע אף יעמוד על הקווים בשבת. מי שיחסר בוודאות בשבת הוא הקשר אפונסו טיירה שסובל משבר בכף ידו, לאחר שנפצע במשחק באשדוד וצפוי להיעדר כמה שבועות.


טיירה. ייעדר מספר שבועות בעקבות הפגיעה (דני מרון)

בנוסף הקבוצה נקנסה הערב ב-3,500 ש"ח בעקבות האוהד שהשליך כוסות למגרש במשחק נגד מ.ס. אשדוד. בפסק החמיאו לקבוצה על מאמציה: "יש לשבח את מאמצי הקבוצה להתמודד עם השלכת חפצים למגרש, קל וחומר כאשר מאמצים אלה נושאים פרי ועל פניו מאפשרים טיפול פרטני באוהדים סוררים על ידי רשויות השיפוט והאכיפה במדינה".

מוקדם יותר היום הודיע המועדון על שלילת כניסה למשחקי הקבוצה והגשת תביעה אזרחית נגד האוהד שזרק כוס במשחק האחרון של הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד. מבית"ר ירושלים נמסר ש"אותו אוהד זוהה בזכות מערכת האיתור והצילום אותו מעמיד המועדון במשחקי הבית והחוץ על מנת שנוכל לאתר מקרים שכאלו. יש לציין כי מתחילת העונה רובו המוחלט של הקהל מתנהג למופת ולגאווה עבור המועדון ואין אנו רואים באותם עשבים שוטים חזות הכל, אלא כיוצאים מן הכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי