בכר: "ג'ון אוגו יותר מחובר להפועל ב"ש מאז שוואקמה עזב"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע התייצב למסיבת עיתונאים לקראת מכבי נתניה בשבת (19:00 בספורט3) והתייחס לעתידו של הקשר: "שני הצדדים רוצים להמשיך יחד". האסלביינק הוסיף: "לא מרגיש את הלחץ, אני עוד אבקיע"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חוזרת לעצמה. אחרי פתיחת עונה קשה במיוחד שכללה חמישה משחקים ללא ניצחון, שני ניצחונות רצופים החזירו את השקט למועדון והבוקר (רביעי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שבת, 19:00 בספורטHD3) בחר המאמן ברק בכר גם לדבר על מעמדו של ג'ון אוגו, שלאחרונה באמצעות האינסטגרם שלח מספר רמזים להנהלת המועדון באשר לרצונו להאריך חוזה.

"אנחנו רוצים להמשיך במומנטום שיצרנו,, אמר תחילה המאמן לקראת המפגש מול נתניה, שברחה מהמקום האחרון בזכות ה-0:2 על מכבי חיפה שלשום, "זה מפגש בין שתי קבוצות שעברו הרבה שינויים ומה שהיה בעונה שעברה לא משנה. מצפה לנו משחק קשה וברור שזה לא יהיה עוד משחק עבור דיא סבע, אבל הוא יעשה את ההפרדה".

על אוגו אמר המאמן: "לא עשינו טעות כשמכרנו את וואקמה, אם יש שחקן שלא רוצה להיות פה ואפשר למכור אז זה מהלך נכון. לג'ון טוב בהפועל באר שבע והוא מחובר יותר לקבוצה ולשחקנים אחרים מאז שטוני עזב. שני הצדדים רוצים להמשיך יחד".

לצדו של בכר ישב הקשר נייג'ל האסבליינק שנשאל על יכולתו הפושרת עד כה והעובדה שטרם הבקיע: "אין עליי לחץ, אני עוד אבקיע. אני מרגיש מצוין בקבוצה והשחקנים נותנים לי להרגיש טוב וריככו את המעבר שלי מקריית שמונה. כל עוד נעשה את המוטל עלינו אז יהיה בסדר".


ג'ון אוגו. "מחובר יותר לקבוצה ולשחקנים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי