יואב כץ: "קלינגר פגע בהפועל חיפה, בן מרגי יאמן מול מכבי ת"א"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הקבוצה הצפונית התייחס אל התפטרות מאמנו בתכנית הספורט של רדיו 103FM: "לא בטוח שנמצא לו תחליף ראוי, כרגע אין מועמדים. הכוונה היא לחזק את הקבוצה בינואר"

(גודל טקסט)

אחרי התפטרותו של מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, יואב כץ התראיין הערב (חמישי) אל תכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על המאמן לשעבר, על הרכש הדל בקיץ ועל המאמן שינהל את המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב.

יואב כץ פתח את דבריו: "בוא נתחיל ככה אני לא רוצה להסתכל אחורה, אני רוצה להסתכל על המשחק נגד מכבי תל אביב, מאיר בן מרגי יהיה המאמן במשחק הבא וכרגע אין מועמדים, דיברתי עם אנשים אבל אין משהו רציני".

על החיזוק העונה: "עזבו שני שחקנים בכירים מתוך 22, בדרך כלל עוזבים בין 30-40 אחוזים, ועדיין יש מספיק שחקנים טובים. שחקן שקל להחליף אותו זה לא פקטור, שיימן הוחלף במגן לא פחות טוב וחנן ממן הוחלף בקשר לא פחות טוב. לבן בסט ותורג'מן לא נמצאו תחליפים. קלינגר היה מאוד משמעותי ולא בטוח שנמצא לא תחליף ראוי. אני עדיין לא ידוע מה יהיה בינואר, אבל הכוונה היא לחזק את הקבוצה".


"ניר קלינגר פגע בהפועל חיפה" (דני מרון)

על התפטרותו של ניר קלינגר: "היו מאמנים שעזבו, ניצן שירזי ואבי כהן עזבו והם עשו זאת בלי לפגוע בקבוצה, לעומת זאת קלינגר פגע בקבוצה. בעולם יש מליוני חברות ואפשר לעזוב מבלי לפטר אף אחד ואפשר לעשות זאת בצורה שכן פוגעת, אין כאן אגו, יש כאן ביזנס. החלפתי המון אנשים אבל עשיתי את זה באופן מסודר. כל מי שפיטרתי והיו היה מעט מאוד כאלה, עשיתי זאת בצורה מסודרת".

גם אתה החתמת בזמנו את קלינגר משעריים: "לפי מה שקלינגר אמר לי הוא עזב את תפקידו לפני שחתם בהפועל חיפה".

על מתי תישאר בהפועל חיפה: "אני באמת לא יודע"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי