כץ: "המלך מת, יחי המלך החדש. נעשתה עבירה על החוק"

יואב כץ
יואב כץ | צילום מסך

הפועל חיפה ערכה מסע"ת לקראת המשחק מול מכבי ת"א, כשרק אחריו ימונה מאמן. המועמד המוביל תורג'מן נפגש עם הבעלים, שיבדוק אופציות נוספות כמו מימר ונעים. בן מרגי שיעמוד על הקווים: "כל אחד וההחלטות שלו"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תצא הבוקר רשמית לדרך חדשה, לעידן שאחרי ניר קלינגר. אומנם הבעלים יואב כץ עדיין זועם הן על המאמן והן על בית"ר ירושלים, שלטענתו עומדת מאחורי הרצון של קלינגר לעזוב את מחזיקה הגביע, אבל במועדון מנסים להשלים עם המצב ויגבירו את ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1).

כץ אומנם נפגש אתמול עם המאמן עמיר תורג'מן שכעת מועמד מוביל להחליף את קלינגר, אבל הבעלים מעוניין לחשוב עוד זמן מה וההחלטה לגבי זהות המאמן החדש צפויה אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. במועדון הועלו שמות נוספים של מאמנים כמו יובל נעים ושרון מימר, וכץ מתכוון לקבל החלטה רק בשבוע הבא. מי שיעמוד על הקווים במשחק מול הצהובים הוא עוזר המאמן מאיר בן מרגי.

הבעלים התייחס לעזיבתו של קלינגר: "נכסה את זה ממש בקצרה, אנחנו רוצים להתרכז על מכבי תל אביב ועל מאיר בן מרגי, 'המלך מת יחי המלך החדש'. לדעתי מבחינה פילוסופית הייתה עבירה על החוק, ואנשים מנסים לעשות את הכדורגל יותר ישר נקי וצודק, השופטים במגרש ברמה גבוהה, אבל גם השופטים מחוץ למגרש צריכים להישאר ברמה גבוהה, ולצערי מי שמקושר בתקשורת יכול לעשות מה שהוא רוצה. עובדים אצלי בארה"ב הרבה מאוד אנשים שהם גם שותפים ומי שדיבר עלי כמו שניר דיבר עלי ימצא אותי בבית המשפט, וכרגע יש לנו את המאמן הכי טוב בליגה".


גם האופציה לפיה בן מרגי ישמש כמאמן ראשי עד לסיום העונה תישקל על ידי כץ
: "הצעתי לבן מרגי מספר פעמים להיות מאמן ראשי. אני מעוניין שיישאר. תורג'מן בחור מצוין, פעם ראשונה שאני נפגשתי איתו".


יואב כץ: "הצעתי לבן מרגי מספר פעמים להיות מאמן ראשי" (ערן לוף)

בן מרגי שינהל את המשחק הקרוב אמר: "זה המזל שלי לפגוש את מכבי תל אביב. צריך להמשיך את מה שהתחלנו בקריית שמונה, לא קל לשחק בק"ש. אם נביא את האיכות בחלק הקדמי גם התוצאות יבואו. אנחנו משחקים נגד היריבה הכי טובה בליגה. אבל יש לנו צוות מאוד מנוסה נעשה את ההתאמות, נשתדל להשיג שלוש נקודות. אני מתרכז במכבי תל אביב ולא אם אהיה מאמן ראשי. שום תירוץ לא יהיה פה, אני והצוות שלי יודעים מה צריך לעשות".

התייחסות אל התפטרותו של המאמן: "חבל לי מאוד שניר עזב אותנו, יודע לעבוד עם אנשים. כל אחד בוחר בהחלטות שלו".

בקרב השחקנים שמרו אתמול על מצב רוח מרומם, במיוחד בערב הגיבוש אליו יצאו השחקנים אחרי האימון. היום צפוי בן מרגי לתרגל הרכב לקראת הצהובים וטרם ברור אילו שינויים יבצע. בלם הקבוצה גבריאל תמאש התייחס על הסאגה האחרונה: "כל התקשורת אוהבת בלאגן, באתם יותר מאשר שזכינו בגביע. לפעמים בחיים צריך לקבל החלטות, המאמן קיבל החלטה ואני מעריך את זה. אלה החיים, לפעמים צריך לקחת סיכונים, בשנה שעברה הוא עשה משהו גדול. אז צריך לכבד את החלטתו. לפעמים צריך להמשיך קדימה. אני מאחל לו הצלחה. בואו נתרכז במשחק נגד מכבי תל אביב".


גבריאל תמאש. "כל התקשורת אוהבת בלאגן" (ערן לוף)

"אף קבוצה לא נראית טוב, יש שחקנים חדשים, עד שהם יתחברו וכשהתחלתי את העונה אמרתי לכץ שנראה טוב יותר מהעונה שעברה. נשארנו משפחה. עם קצת מזל, כשהניצחונות יבואו תראו שאנחנו נהיה קבוצה טובה. כשאתה עולה הדשא אתה חושב רק על הניצחון ולא על ההפסד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי