עלי חטיב ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק נגד מ.ס. אשדוד

עלי חטיב
עלי חטיב | דני מרון

הקשר שסבל מפציעה בשרירי הבטן, החלים ויחזור לסגל של הפועל חדרה למשחק הבית ביום ראשון (19:00). אוסטין אג'ידה אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים למפגש עם המון ביטחון ואמונה". תזונאית החלה לעבוד בקבוצה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם ספגה בשבוע שעבר את הפסדה הראשון העונה למכבי תל אביב אבל במועדון מנסים שלא להתרגש יתר על המידה ומקווים להגיע מוכנים למשחק הבית מול מועדון ספורט אשדוד ביום ראשון (19:00).

בחדרה מקווים כי ההפסד הראשון לא ישפיע על השחקנים חסרי הניסיון בליגה הראשונה ולכן גם המאמן ניסו אביטן וגם ראשי המועדון ערכו מספר שיחות עם השחקנים במהלך השבוע. היו"ר אורן גולן אף לקח חלק מהשחקנים לשיחות אישיות והסביר להם כי מבחינתו הוא כבר מסתכל קדימה ורוצה ניצחון ביום ראשון.

המאמן ניסו אביטן לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בהרכב ובסגל אך מי שככל הנראה יחזור ל-18 הוא הקשר עלי חטיב. חטיב נפצע בשרירי הבטן ונעדר מהמשחק מול הצהובים ובהערכה ראשונה היה אמור להיעדר גם מול אשדוד אבל חזר השבוע לאימונים מלאים וצפוי להיות כשיר למשחק. "יש חשיבות גדולה לעלי חטיב שהראה נכונות רבה לחזור מוקדם מהצפוי" אמרו בחדרה.


למרות התבוסה למכבי תל אביב ניסו אביטן לא יערוך שינויים בהרכב (דני מרון)

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד: "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה עיקשת ומאומנת. ראיתי אותם ביום ראשון והם נראו מצוין מול בית"ר ירושלים. אנחנו מבחינתנו ממשיכים בדרך שלנו ומתכוננים כרגיל למשחק".

ההפסד למכבי תל אביב השפיע: "כמו שאמרתי אחרי המשחק, זה לא נעים אבל לא נורא. מכבי ת"א קבוצה נהדרת והיה משחק קשה מאוד, אבל הוא כבר היסטוריה. אנחנו ממשיכים בדרך שלנו ועם המטרות שלנו ומתרכזים אך ורק בעצמנו".

השוער אוסטין אג'ידה הוסיף: "המשחק האחרון היה חד פעמי. יש עוד המון משחקים ואנחנו מגיעים למשחק מול אשדוד עם ביטחון ואמונה בדיוק כמו שעלינו לכל משחק העונה. היה לנו ברור שלא נעבור עונה שלמה ללא הפסד ומבחינתנו לא קרה כלום. המשחק נגד אשדוד חשוב מאוד, ואני מאמין בצוות ובשחקנים שנדע לחזור ליכולת שהצגנו מתחילת העונה ולהיראות טוב ביום ראשון".

בנושא אחר, גם מחוץ לכר הדשא עובדים בחדרה והשבוע מונתה רחלי שטרן לתזונאית של הקבוצה. בנוסף הקבוצה תחלק היום עוד מנויים לחיילים אוהדי הקבוצה. המנויים נרתמו על ידי מספר בעלי עסקים מקומיים שהחליטו להירתם למטרה.

אוסטין אג'ידה. "המשחק נגד מכבי תל אביב היה חד פעמי" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי