אופואדו לא סיים את האימון, עשוי להחמיץ את הפועל חיפה

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

הניגרי שכבש צמד מול הפועל חדרה בספק גדול למפגש בסמי עופר (ראשון, 20:30, ספורט1). איביץ' התייחס להרכב: "בוחר את הטובים". פיבן יחליף את אמאדור אם לא יהיה כשיר, עטר ושוינפלד עשויים לפתוח גם הם

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תצא מחר (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) למפגש מול הפועל חיפה, קבוצה מולה היא מתקשה בשנים האחרונות. המאמן ולאדימיר איביץ' ושחקניו מודעים לכל מה שקורה קורה בימים האחרונים אצל האדומים ולהתפטרותו הדרמטית של המאמן ניר קלינגר. מאמן מכבי תל אביב כבר התבטא בנושא ואמר כי חילופי מאמנים בכול קבוצה מקשים על הקבוצה נגדה היא מתמודדת.

במכבי תל אביב מצפים למשחק לא פשוט ונערכים למוטיבציה הגבוהה איתה יגיעו שחקני הפועל חיפה שוודאי ירצו להוכיח תחת המאמן הזמני מאיר בן מרגי. הנושא החם במתחם האימונים בקריית שלום הוא נושא ההרכב הפותח והסגל למשחק מחר. המאמן ולדימיר איביץ' היה עסוק לאחר משחק הניצחון על הפועל חדרה 0:4 בהסברים על אופן הבחירה בהרכב הפותח ובעיקר סביב ההחלטה שהתעלם לכאורה בשני המשחקים האחרונים נגד בית"ר ירושלים והפועל חדרה מהחלוץ אלירן עטר: "אני צריך לבחור את השחקנים הטובים ביותר להרכב ואני רואה אותם באימונים".

חוליית ההגנה כמעט ולא עוברת שינויים בשבועות האחרונים למעט פציעות של שחקנים כמו ז'איר אמדור שהתלונן על מתיחה בשריר הירך האחורי וההחלטה אם יהיה בסגל הרחב תתקבל לכל המאוחר מחר בבוקר. אם הוא לא יהיה כשיר, שחר פיבן יחליף אותו. בהעדרו של איתן טיבי הפצוע, הקו האחורי אמור לכלול את ראיקוביץ', אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני ואנריק סבוריט כשאופיר דוידזאדה כבר כשיר לשחק לאחר שהחלים מהפציעה בברך וישב על הספסל. אגב, גורמים בסביבת המועדון טוענים כי הנוכחות של ג'ק אנגלידיס בישראל בשבוע שעבר קידמה את המו"מ להחתמתו של אלי דסה על חוזה חדש ארוך טווח.


דוידזאדה. החלים מהפציעה (אריאל שלום)

בקישור האחורי, מסתמן כי דור פרץ ואיל גולסה הם הצמד המועדף למשחק מחר, למרות שבמשחק כמו נגד הפועל חיפה הנוקשה והלוחמת עשוי הצוות המקצועי לבנות על דן גלזר מאחור ולהעלות קדימה את איל גולסה, שיזכה כפי שפורסם באתר ספורט1, למעקב של הצוות המקצועי בנבחרת ישראל לקראת זימון עתידי לנבחרת הלאומית.

כאב הראש המקצועי החיובי של איביץ' יהיה בבחירתם של ארבעת שחקני הקו הקדמי, אם יהיה נאמן לאמירתו בנושא האימונים. במשחקים האחרונים, קיימת ירידה ביכולתו של החלוץ איתי שכטר, דווקא כשאין אלטרנטיבה מקצועית חזקה בעמדת החלוץ המרכזי לאחר מכירתו של וידאר קיארטנסון.

במקביל, באימונים לאורך השבוע מגלים אלירן עטר וארון שוינפלד יכולת גבוהה ועל פי גורמים בסביבת המועדון מקומם בהרכב הראשון, בוודאי לאחר שבאימון המסכם הערב נפגע צ'יקו אופואדו, שלא סיים את האימון והוא בספק גדול להתמודדות, ככל הנראה סובל ממתיחה בשריר הירך. ההחלטה תתקבל עד מחר עד מחר בהתכנסות הקבוצה. בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים כי כל מי שנמצא במועדון ראוי ועשוי להיות בהרכב גם אם היה שבוע קודם ביציע.


אופואדו ושוינפלד. הניגרי צפוי להיעדר, שוינפלד יפתח? (אודי ציטיאט)


ההרכב המשוער :
פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דור פרץ, איל גולסה, דור מיכה, אלירן עטר (צ'יקו אופואדו), עומר אצילי, איתי שכטר (ארון שוינפלד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי