אוחנה צרח על שחקני בית"ר: "בושה וחרפה, אתם הבאים בתור"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

היו"ר נכנס לחדר ההלבשה בהפסקה ונזף בשחקניו שהושפלו 5:1 על ידי בני יהודה: "תתביישו, המאמן הלך וחלק מכם יהיו אחריו". גורם הוסיף: "הנוער לא היה מושפל ככה". יוסי אבוקסיס שניצח: "לא אדבר על בית"ר ירושלים"

(גודל טקסט)

הלם גדול בבית"ר ירושלים אחרי ה-5:1 לבני יהודה. גיא לוזון פוטר אחרי 1:1 באשדוד ומשחק שלישי ברצף ללא ניצחון, אבל הערב (שבת) עם עוזרו דוד מרטן על הקווים בתור המאמן הזמני, זה כבר היה שיא השפל: דודו גורש הוציא חמישה כדורים מהרשת ב-5:1 ביתי לבני יהודה, משחק שהסתיים בבוז צורם במיוחד על ידי אלפי אוהדים מקומיים שגם קיללו את השחקנים שנותרו במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד.


לספורט1 נודע כי במחצית אלי אוחנה נכנס לחדר ההלבשה צרח על השחקנים: "אתם נראים בושה וחרפה, תתביישו ותתעוררו. המאמן הלך וחלק מכם יהיו הבאים בתור". בנוסף, אחרי התבוסה גורם במועדון אמר לספורט1: "אפילו קבוצת הנוער לא הייתה מקבלת כאן חמישה שערים. זה היה משחק מביש. חלק מהשחקנים שלא אהב את המאמן שפוטר הראו היום מה הם שווים. זה לא יעבור בשתיקה". הבעלים משה חוגג עזב בזעם את האצטדיון ואפילו לא עבר דרך חדר ההלבשה.

בית"ר ירושלים סופגת 5 שערים במשחק ליגה לראשונה מאז מרץ 2013 (הפסד 5:0 למכבי תל אביב)

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) October 27, 2018

דוד מרטן שכנראה במשחק הבא כבר לא יעמוד על הקווים אמר בסיום: "אנחנו לא צריכים להיראות ככה מול אף קבוצה. הקהל הגיע בהמוניו ותמך בקבוצה ונשאר עד סוף המשחק, אין לי מילים חוץ מלהתנצל על הופעה מבישה".


על השער המהיר שספגו אחרי שאולנארה הבקיע: "לא היה קל להרים את השחקנים במחצית וכבר חזרנו ל-2:1, אבל הם עשו 3:1 וזה שבר את השחקנים. אין הסבר למה שהיה. נכון שקיבלנו אדום בדקה ה-30 ב-1:0 ואנחנו קבוצה שבמקום האחרון ועברה פיטורי מאמנים וטלטלה, זה כנראה היה יותר מדי".



מרטן. בית"ר עברה יותר מדי השבוע, כנראה (דני מרון)


עתידו ועל מחליפו הצפוי: "צריך לשאול את ההנהלה, אני לא יודע. יש סגל שחקנים טוב גם אם קשה להגיד את זה אחרי 5:1. יש תקופות בכדורגל ששום דבר לא הולך ואני מאמין ובטוח שבית"ר ירושלים תעמוד על הרגליים בקרוב מאוד ותראה למה היא מסוגלת".


גם ערן לוי ניתח את ה-5:1 המביש, משחק בו שותף אחרי שבשבוע שעבר כלל לא התלבש ואף שמע דברים קשים ממאמנו לשעבר גיא לוזון: "היינו בעשרה שחקנים מדקה 30 או 20, זה לא פשוט. לא צריך לקבל חמישייה, אבל היה קשה והייתה אופציה שנפסיד בתוצאה  גבוהה יותר. צריך להתחיל לעבוד קשה, גם אנחנו השחקנים וגם הצוות. אפשר לתרץ, אבל כולם ראו מה היה פה היום"

חלקם של השחקנים בתוצאות: "אין ספק שאי אפשר לברוח מאחריות, אנחנו חלק גדול מזה – כל מי שנמצא על כר הדשא. אני בטוח שכולם נותנים את הכל, אבל כרגע זה לא מספיק ונצטרך לתת יותר מזה ולעבוד עוד יותר קשה".

מערכת היחסים עם גיא לוזון: "שאלה הבאה. עברתי הרבה בכדורגל. בשנים הראשונות עברתי דברים קשים יותר ממה שהיה עם גיא לוזון. זה חלק מהקריירה שלי וזה עצוב, אבל אני לא אתייחס לזה כי זה לא שווה את זה. זה כבר לא רלוונטי, אני הרבה יותר חזק מזה".



ערן לוי. "לכל מי שנמצא על המגרש יש חלק" (דני מרון)



יוסי אבוקסיס אמר: "משחק מצוין שלנו, השחקנים שמחים ומגיע להם על משחק טוב. גם לקהל שלנו מגיע לשמוח. אנחנו שמחים, נהנים וחושבים קדימה. לא אדבר על בית"ר ירושלים, אני שמח מאיך שנראינו כי לכבוש חמישה שערים גם מול עשרה שחקנים זה לא פשוט מול קבוצה כזו עם שחקנים טובים שאם לא נזהרים משלמים ביוקר. גרמנו להם לא להגיע למצבים ובסך הכל מגיע שאפו לשחקנים על מלחמה אדירה ועל כך שלא הורידו את הרגל מהגז".


על קרלוס קוויאר ששוחרר מבית"ר ירושלים: "כל שחקני ההגנה שלנו עשו עבודה טובה ולא רק הם – גם החלוצים שעוזרים, אצלנו הגנה מתחילה מהחלוצים. אני חושב שגם קרלוס שמח שהגיע אלינו, הוא בחור שכיף להיות בחברתו".


על העניין לו הוא זוכה מבית"ר ירושלים: "אתם רואים שאני עומד מולכם אחרי משחק מול בית"ר שכולכם כבר שמתם אותי אצלה. אני לא מתעסק באם ואם ואם, אלא בשחקנים שלי שמגיע להם שאפו גדול. אני תמיד מקבל את המחמאות, אבל השחקנים והצוות שלי הם הגיבורים. ביום כזה לא צריך לדבר אם אני הולך או אם הלכתי, זה פחות מעניין אותי. כיף לנו ורואים את זה במשחק".



"השחקנים והצוות שלי הם הגיבורים". אבוקסיס מחמיא (דני מרון)


בסיום המשחק נרשמה תגרה המונית בין מחנות האוהדים מחוץ לאצטדיון טדי, אולם כוחות המשטרה מיהרו להפריד בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי