גיא מלמד: "מי שזלזל במכבי נתניה הבין שהוא עשה טעות"

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

ניצחון שני ברציפות ליהלומים, אלונה ברקת בירכה את החלוץ. הפצועים יעברו הבוקר צילום אולטרסאונד, בקבוצה מסבירים: "שמרנו על השחקנים בצמר גפן, ההתנהלות הייתה שגרתית". אלקסלסי התנצל בפני השופטים. צפו

(גודל טקסט)

אושר גדול במכבי נתניה לאחר הניצחון אמש (שבת) 0:1 על הפועל ב"ש, במה שהפך להיות הניצחון השני ברציפות של הקבוצה ומשחק שני ללא ספיגה. "מצחיק שדווקא את שש הנקודות האחרונות שלנו הבאנו מהמקומות הכי לא צפויים", אמרו במועדון.

לצד הניצחון, במכבי נתניה התרכזו אמש גם בשלושת השחקנים הפצועים: ברנקו ורגוץ', פאטוס בצ'יראיי ואביב אברהם, שנפגעו וקיים חשש אצל שלושתם לקרע בשריר הירך האחורי. כרגע, הנחת המוצא היא שאכן מדובר קרע, אך השלושה יעברו הבוקר צילום אולטרסאונד, כאשר במידה ומדובר בקרע, תקופת ההחלמה נעה בין 4-6 שבועות. "נבדוק איך הדבר הזה ייתכן, אבל כל ההתנהלות של הקבוצה הייתה שגרתית. לא התנהגנו שונה. דבר כזה עוד לא היה במועדון הזה, זה חוסר מזל נוראי. שמרנו על השחקנים האלה בצמר גפן וגם אין פה שום קשר למאמן הכושר".

שניות לפני סיום המשחק, החליט שופט המשחק לאפשר להפועל ב"ש לבעוט את בעיטת הקרן לה זכתה למרות שהזמן החוקי עבר, כאשר מי שמחה על כך היה שוערה השני של נתניה, גולן אלקסלסי. אלקסלסי מחה על כך בהפגנתיות כאשר מי שקלט את העניין היה השופט הרביעי אוראל גרינפלד. גרינפלד העיר על כך לאלקסלסי, אך למזלו של השוער הדבר לא נרשם בדו"ח כשמיד עם סיום המשחק, הגיע השוער לחדר השופטים להתנצל ושם הוסבר לו על החוק בנושא. בכך הסתיים המקרה והדבר לא יופיע בדו"ח השיפוט.


תירם ומלמד חוגגים את הניצחון המתוק על באר שבע (אודי ציטיאט)

לא מעט שחקנים זכו למחמאות בעקבות המשחק: טים הויבך שמילא את מקומו של ורגוץ' בהצלחה והיה מצוין, כשגם דודי תירם לצידו רשם עוד משחק יציב. בקישור, ניקו אולסק ועלי מוחמד הזכירו את אותם השחקנים הכ"כ מוצלחים של העונה שעברה: "סגרנו את הקישור של ב"ש בצורה מדהימה. חוץ ממצבים נייחים הם כמעט ולא הגיעו לשער", אמרו במועדון.

עיקר המחמאות הגיעו לגיא למלמד, שכבש נגד האקסית: "אני מאחל להפועל ב"ש את כל ההצלחה שבעולם והמקום הזה נכנס לי ללב. אני אוהב את אלונה וברק ואני מקווה שיהיה להם בהצלחה חוץ מהמשחקים נגדנו. אנחנו קבוצה עם פוטנציאל ענק. בנו פה קבוצה שבריאה גם בהון האנושי שלה. גם שהיינו במקום האחרון לא זלזלו בנו, ומי שזלזל, הבין שהוא עשה טעות. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום המצוין הזה". בקבוצה סיפרו, שלאחר המשחק ניגשה בעלי הפועל ב"ש אלונה ברקת לשחקן ובירכה אותו על הניצחון והיכולת הטובה.


זכה למחמאות. טים הויבך (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי