בהפועל ב"ש הבהירו: "טאהא וביטון יישרו את ההדורים"

לואי טאהא, שיר צדק
לואי טאהא, שיר צדק | דני מרון

השניים התעמתו לאחר ההפסד למכבי נתניה ובמועדון אף שקלו להעניש, אלא שהם התפייסו וגם אלחמיד הרגיע: "אני לא חושב שהיה שם משהו משמעותי". בקבוצה מוטרדים מהנסיגה ביכולתו של ממן, מכבי ת"א תברח בפסגה?

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע שקלו שלא להתעלם מתקרית הדחיפות שבה היו מעורבים בן ביטון ולואי טאהא והייתה כוונה בעקבות העימות הפומבי לזמן אותם לשיחות אצל ראשי המועדון, אך מהמועדון נמסר כי הפרשה חוסלה הבוקר. "לואי וביטון נפגשו ויישרו את ההדורים בחיבוקים ולחיצות ידיים, והכול נגמר ברוח חיובית".

"לואי ניגש לבן ביטון כדי ללחוץ את ידו, והאחרון שהיה בסערת רגשות בגלל ההפסד לא הבחין בו והמשיך ללכת", אמר גורם במועדון לאחר שבדק את נסיבות המקרה. "לואי נפגע מכך שביטון לא לחץ לו את היד והעיר לו, ומה שהתפתח אחר-כך נגרם בגלל אמוציות של אחרי משחק". לתקרית לא היה המשך בחדר ההלבשה, וכעבור זמן קצר מסר טאהא את גרסתו בחשבון האינסטגרם שלו.

למי ששכח, ביטון וטאהא הספיקו להחליף דחיפות הדדיות ולפני שהעסק יצא מכלל שליטה, התערבו חבריהם ודאגו לבצע הפרדת כוחות. בזמן שחנן ממן הרגיע את טאהא, חאתם עבד אלחמיד הרחיק את ביטון מזירת האירוע. בסיום המשחק התייחס אלחמיד לתקרית ולשאר האירועים שהשאירו אצלו ואצל חבריו טעם רע מהביקור בנתניה. "ראיתי אותם דוחפים אחד את השני וניסיתי להפריד ביניהם, כדי לגמור את זה טוב", תיאר אלחמיד את התנסותו כפעיל בכוח האו"ם. "אני לא חושב שהיה משהו באמת משמעותי".


ביטון ובכר. הבלם נפגע מהמגן, האמוציות השתלטו (אודי ציטיאט)

מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, צפה בהתמודדות וממרומי היציע היה יכול לשאוב עידוד מיכולתם של השוער לאריאל הרוש ושל החלוץ בן שהר, שחזר להרכב לאחר היעדרות ממשחק אחד בגלל פציעה. הרוש נתן הופעה מרשימה בין הקורות, שהר כבש שער חוקי שנפסל, והניח שני כדורים על הראש ועל הרגל של נייג'ל האסלביינק. לשווא. ההולנדי שוב לא היה מפוקס, ורשם משחק שישי ברציפות מאז נחיתתו בטרנר בלי שער אחד לרפואה. בצד השני, גיא מלמד הראה להולנדי שהגיע מקריית שמונה איך עושים זאת נכון. אחרי הראסיה של מלמד, שקטעה את המומנטום של בכר ושות', נראו לא מעט פרצופים נבוכים ביציעים האדומים. תגידו, יכול להיות שהיד הקלה שחתמה לחלוץ הכשרוני על טופס השחרור רעדה אמש?

"שחקנים רצו והשתדלו, והדברים לא הלכו. זה לא בגלל השופט. צריך לראות מה לא היה טוב במחצית השניה ולתקן הלאה", הוסיף ואמר אלחמיד במסיבת העיתונאים המאוחרת בנתניה. "יש לנו צוות מקצועי שיכול לתקן את הדברים ויכין אותנו למשחק הבא. הפער מכבי? הוכחנו כבר שאנחנו חזקים מבחינה מנטאלית, כלום לא שבר אותנו. גם אם מכבי ינצחו את הפועל חיפה – ואנחנו לא חושבים על מכבי אלא מסתכלים רק על עצמנו – נמשיך בדרך שלנו. הליגה עוד ארוכה וננסה לנצח בכל משחק".


"כלום לא שובר אותנו, גם אם מכבי ת"א תנצח את הפועל חיפה" (אודי ציטיאט)

בכר קיווה לנשוף הערב בעורפו של איביץ', אבל הגול של מלמד אילץ אותו לשנות את התוכניות. "חבל, זה החזיר אותנו אחורה. אחרי הגול היינו חשופים כי כל אחד שיחק לעצמו, והתפרקנו", אמר המאמן. "עכשיו צריך לדעת להרים את עצמנו, וזה לא קל. נשתדל להסיק את המסקנות למשחק הבא. מכבי? הכי חשוב לייצב את הקבוצה ולחשוב איך מנצחים את המשחק הבא ומייצרים תנופה".

עצירת פתאום היתה לדיא סבע, שהתקשה מול האקסית המיתולוגית. לפני שריקת הפתיחה הוענקה למלך השערים אשתקד חולצה צהובה כלואה במסגרת זכוכית. את הערב הטעון סיים דיא בלי איום ממשי על מסגרת שערו של דני עמוס. בבירת הנגב מוטרדים מהנסיגה בכושרו של חנן ממן, שאיבד את מקומו בהרכב ושוב עלה מהספסל. מי שזכה בתואר כדורגלן העונה של העונה שעברה מתקשה לשחזר את יכולתו הגבוהה, וחוסר הביטחון שלו בולט לעין.

עוד בלטו בחסרונם בצד הבאר שבעי מאות אוהדי ארגון האולטרא סאות' שהודיעו בשבוע שעבר על הפסקת פעילותם. הודעתם הדרמטית התקבלה לאחר העימות עם המשטרה ומעצרם של שישה מחבריהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי