חיים מגרלשוויילי הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 36

חיים מגרלשווילי
חיים מגרלשווילי | אריאל שלום

המגן השמאלי שסיים בעונה שעברה את חוזהו בהפועל חיפה, בה גם החל את הקריירה, הודיע שהוא תולה את הנעליים: "הגיע הזמן להיפרד ולומר תודה לכדורגל שנתן לי המון רגעי אושר וחוויות שלא אשכח לעולם"

(גודל טקסט)
בגיל 36 הודיע היום (ראשון) חיים מגרלשווילי על פרישה מכדורגל בתום קריירה עשירה במיוחד. המגן שסיים בקיץ האחרון את חוזהו בהפועל חיפה, בה גם החל את הקריירה, ולא חתם מאז באף קבוצה אחרת.


מגרלשווילי כתב באינסטגרם: "לאחר 20 שנות קריירה, שתי אליפויות, גביע המדינה ושני גביעי טוטו, הגיע הזמן להיפרד ולומר תודה למשחק המדהים הזה, כדורגל, שנתן לי המון רגעי אושר וחוויות שלא אשכח לעולם. הגשמתי חלום ילדות ושיחקתי במועדונים המפוארים בארץ ואף בהולנד ובקפריסין. תודה לבורא עולם על הזכות שנתן לי במשך שנים רבות את הדבר שאני הכי אוהב ויודע לעשות. החלטתי שאני פורש מכדורגל מקצועני ויוצא לדרך חדשה וזה הזמן לומר תודה לסוכנים שלי גלעד ורונן קצב, לעידן כסיף למאמנים, לשחקנים, לקהלים ולמשפחה המדהימה שלי שליוו אותי לאורך כל הדרך. כיף גדול לפרוש בקבוצה שבה התחלתי את צעדיי הראשונים כשחקן בוגרים ולסיים עם רגע מתוק במיוחד – זכיה בגביע המדינה. תודה".


מגרלשווילי החל את הקריירה בהפועל חיפה וב-2004 חצה את הכביש ליריבה העירונית מכבי חיפה, בה זכה בשתי האליפויות היחידות בקריירה ובגביע הטוטו. אחרי שלוש שנים בירוק עבר לוויטסה ארנהיים ההולנדית בה רשם תקופה לא מוצלחת ולא מכן שיחק גם במכבי תל אביב בה זכה שוב בשביע הטוטו, מכבי פתח תקווה, אלקי לרנקה, חזר למכבי חיפה, עבר לבית"ר ירושלים, א.א.ק לרנקה וב-2014 חזר לקבוצת נעוריו הפועל חיפה, בה שיחק עד הפרישה, וסיים את העונה שעברה עם זכייה בגביע המדינה אחרי ניצחון בגמר על בית"ר ירושלים.


View this post on Instagram

לאחר 20 שנות קרירה 2 אליפויות גביע המדינה ו2 גביעי הטוטו הגיע הזמן להיפרד ולומר תודה למשחק המדהים הזה כדורגל שנתן לי המון רגעי אושר וחוויות שלא אשכח לעולם הגשמתי חלום ילדות ושחקתי במועדונים המפוארים בארץ ואף שחקתי בהולנד ובקפריסין . תודה לבורא עולם על הזכות שנתן לי במשך שנים רבות את הדבר שאני הכי אוהב ויודע לעשות . החלטתי שאני פורש מכדורגל מקצועני ויוצא לדרך חדשה וזה הזמן לומר תודה לסוכנים שלי גלעד ורונן קצב לעידן כסיף למאמנים לשחקנים לקהלים ולמשפחה המדהימה שלי שליוו אותי לאורך כל הדרך. כיף גדול לפרוש בקבוצה שבה התחלתי את צעדי הראשונים כשחקן בוגרים ולסיים עם רגע מתוק במיוחד זכיה בגביע המדינה תודה ❤️

A post shared by Haim Megrlshvili (@haimmegrlshvili) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי