כץ: "יגיע להפועל חיפה מאמן מצוין". פרץ: "חדרה יכולה לקחת אליפות"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הקבוצה מרוצה מהיכולת למרות ההפסד: "נראינו טוב יותר, נאבק על הפלייאוף העליון". הקשר הצעיר דיבר על מאמנו: "אני עושה כל מה שהוא מבקש ממני, מוקדם לסכם את העונה במחזור השמיני"

(גודל טקסט)

אחרי העזיבה של ניר קלינגר, מאיר בן מרגי ערך הערב (ראשון) בכורה העונה על הקווים של הפועל חיפה מול המוליכה, מכבי תל אביב שנגמר בהפסד 3:1 מאכזב בסמי עופר.

המאמן הזמני מאיר בן מרגי, אמר בסיום: "עשינו יותר מדי טעויות ונענשנו על כל אחת מהן. אסור לטעות מול מכבי תל אביב. אבל כולם ראו שהשחקנים שלנו נלחמו. הגענו לכמה מצבים, אבל אסור לטעות מול מכבי תל אביב ולכן התוצאה היא כזו. אני לא יודע מי יהיה המאמן הבא".


מאיר בן מרגי. "אני לא יודע מי יהיה המאמן הבא (מאור אלקסלסי)

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה הוסיף: "החברה נלחמו היום והיו קרובים להשוות. מכבי תל אביב הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח אבל השערים הגיעו בגלל טעויות שלנו. למרות ההפסד נראו טוב יותר במחזורים האחרונים".

לגבי זהות המאמן הבא: "אנחנו נמצא מאמן מצוין ואני בטוח שהקבוצה תשתפר במשחקים הבאים. נבחר את המאמן שהכי מתאים להפועל חיפה, אנחנו מסתכלים על הצמרת ולא על התחתית".

מאמן המנצחת ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "היינו טובים מתחילת המשחק ועד סופו וזה דבר שאנחנו צריכים לייצר בו המשכיות. אנחנו צריכים להבין מה עשינו בסדר במשחק ומה לא. אמנם אנחנו במקום הראשון אבל חדרה נקודה בלבד מאחורינו, מדובר בקבוצה טובה".

על אלירן עטר: "הוא שחקן שלנו והוא מאוד חשוב לקבוצה".


ולדימיר איביץ'. "עטר מאוד חשוב לקבוצה" (מאור אלקסלסי)

כובש השער השלישי דור פרץ אמר בסיום: "אנחנו רק בתחילת העונה ואסור לסכם את העונה אחרי המחזור השמיני, ננסה להשתפר ממשחק למשחק ולהשיג כמה שיותר נקודות. אנחנו במרחק 10 נקודות מהפועל באר שבע אבל חדרה נמצאת נקודה אחת מאחורינו. חדרה קבוצה טובה והיא יכולה לקחת אליפות. מה שהמאמן אומר אני עושה. אני שמח שאני מצליח לכבוש שערים, זה אלמנט נוסף שמשדרג אותי".

דור פרץ. "אסור לסכם את העונה במחזור השמיני" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי