יודעים כמה ייגמר בית"ר-חיפה או ב"ש-הפועל ת"א? בואו לנחש

פייסל מוליץ, אליסון דוס סנטוס
פייסל מוליץ, אליסון דוס סנטוס | עדי אבישי

Kicker, משחק ניחוש התוצאות של ספורט1 וחברת Striker, יצא לדרך * מי ניחש במדויק, מי פספס ומה הדירוג? * ומה צפוי במשחקי המחזור התשיעי?

(גודל טקסט)
אתר ספורט1, בצוותא עם חברת Striker, משיקים את Kicker, משחק ניחוש תוצאות המחזור בליגת  העל ובליגות הבכירות באירופה. במשחק ניתן גם להקים ליגות פרטיות ולהתחרות מול החברים ברשימת דירוג נפרדת.


לקראת המחזור ה-9 במשחק הניחושים KICKER, יוזמה של ספורט1 ביחד עם חברת Striker, החלטנו לתת לכם טיפים לקראת המחזור הקרוב. מי יודע, אולי השבוע אתם תהיו אלו שיזכו בשובר בשווי 200 שקלים למסעדה. למי שעוד לא נרשמו ולאלו שרוצים רענון כיצד משחקים, הנה כמה דגשים על המשחק:


הכפלה וביטוח של הניקוד ובונוס מיוחד


לנחש תוצאה זה קל: פשוט בוחרים מספר לכל קבוצה ואז נשאר להמתין לתוצאת המשחק ולקוות לבול פגיעה.


בכל מחזור ניתן גם לסמן הכפלה (x2) למשחק אחד, והניקוד שתקבל עבור אותו משחק יוכפל! תוכלו גם לסמן ביטוח (safe) עבור אחד המשחקים ואז תבטיחו שלא יירד לכם ניקוד עבור ניחוש של משחק מכור (5-).


ניקוד בונוס: מי מהגולשים שניחן ביכולות נבואיות, לבטח יקבל בונוס מיוחד של 40 נק' עבור 4 ניחושי בול פגיעה במחזור אחד!


ליגות פרטיות – בואו להתחרות עם החבר'ה שלכם ראש בראש


בליגות הפרטיות של משחק הניחושים, ניתן להתחרות עם החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת. כל אחד יכול להקים ליגה פרטית חדשה ולהזמין חברים להשתתף בה, או להצטרף לליגה קיימת. אפשר ליצור ליגות פרטיות עם החבר'ה מהעבודה, מהצבא, מהתיכון ואפילו עם שחקנים אחרים במשחק ניחוש התוצאות שלנו! לכל קבוצה ישנו קוד כניסה, שרק באמצעותו ניתן להצטרף. הקוד מופיע בהזמנה שנשלחת לגולשים, וניתן לקבל אותו גם דרך מנהל הקבוצה. אותו מנהל יכול גם להזמין את החבר'ה להצטרף לליגה באמצעות הוואטסאפ או הפייסבוק.


אז מה לפנינו במחזור הקרוב – ומה הניחושים שלנו, בחברת Striker?


בני יהודה-הפועל חדרה:  בקרב המרעננות הרשמיות של ליגת העל שתי הקבוצות באות לאחר ניצחונות מרשימים. הניחוש שלנו: 1:1


מכבי נתניה-הפועל רעננה:  נתניה לאחר ניצחון מרשים 0:1  על האלופה  הפועל באר שבע, גם רעננה לאחר נצחון דרמטי על פתח-תקוה. הניחוש שלנו: 2:1 לנתניה.


מכבי פ"ת -הפועל ק"ש: 
פתח תקווה מגיעה לאחר בפסד כואב לרעננה בדקות הסיום ואילו קריית שמונה במומנטום טוב לאחר שהביסה את סכנין. שתי הקבוצות נמצאות במגמה שונה ואנו צופים שזה יימשך. הניחוש שלנו: 0:2 לקריית שמונה.


מ.ס אשדוד- הפועל חיפה: שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדים. הפועל חיפה מגיעה עם מאמן חדש, שאולי יוציא אותך לדרך חדשה. ההימור שלנו: 
0:0.


מכבי ת"א-בני סכנין: משחק קצוות הליגה. מכבי מגיעה מפסגת הליגה ואילו סכנין מתחתית הליגה, עושה רושם שמכבי תל אביב תסמן וי על עוד משחק בדרך להחזרת התואר. הניחוש שלנו: 3:0 למכבי עם סימון X2.


הפועל באר שבע- הפועל תל אביב: שתי הקבוצות שמציגות יכולת לא טובה מפתיחת העונה, מגיעות לאחר הפסד במחזור הקודם. ישנה תחושה העונה שמשחקים מול הפועל ת"א עוזרות לקבוצות במשבר.הניחוש שלנו: 0:2 לבאר-שבע עם סימון safe.


מכבי חיפה-בית"ר ירושלים: שתי המאכזבות הראשיות של העונה, שגם זעזעו את המערכות עם החלפת צוותי האימון. נראה לנו שחיפה עדיין בהלם מהזעזוע ובית"ר תגיע דרוכה. הניחוש שלנו: 1:3 לבית"ר.


בורוסיה דורטמונד-וולפסבורג: הדהירה של דורטמונד נעצרה מעט עם תיקו מאכזב מול הרטה. עם זאת זה, לא נראה שוולפסבורג היא זו שתעצור את המכונה הצהובה-שחורה. הניחוש שלנו: 0:2 לדורטמונד.


מנצ'סטר סיטי-סאות'המפטון: החבורה של פפ חוזר לאיתיחאד לאחר ניצחון חשוב על טוטנהאם והיא מארחת את הקדושים מהדרום, שספק אם יצליחו לעצור את המכונה של פפ. הניחוש שלנו: 0:3 לסיטי.


ארסנל- ליברפול: התותחנים חוזרים לאמריות לארח את החבורה של קלופ שנמצאת באחת העונות הטובות שלה בשנים האחרונות. משעמם בטוח לא יהיה, צפוי משחק עם הרבה גולים. הניחוש שלנו: 3:3.


סיכום המחזור השמיני – והזוכה השבועי הראשון שלנו 

המחזור השמיני (והראשון ב-Kicker) נפתח עם לא מעט דרמות ותוצאות מפתיעות. רק 20% מהניחושים נתנו ניצחון לבני יהודה, אך אף אחד לא האמין שהוא יהיה תבוסה מהדהדת לקבוצה מירושלים. נמשיך בדרמה בין חדרה לאשדוד: חצי מהמנחשים האמינו (בצדק) בחדרה ונתנו להם ניצחון, אך רק  גולש אחד פגע בול בתוצאה…


* הרשמה או כניסה ל-KICKER – משחק ניחוש תוצאות המחזור 



ומכאן, לזוכה במשחקי המחזור השמיני: קבלו את דניאל מועלם, שצבר 95 נקודות במחזור זה עם 3 בול פגיעה. כל הכבוד!  הזוכה השבועי קיבל שובר בסך 200 שקל למסעדת Frame בראשון לציון. 

ומיהם 15 המובילים במשחק, נכון לסיום המחזור השמיני? להלן צילום מסך (לרשימה המלאה – לחצו כאן): 





בחזרה לתוצאה: הפתעה (יחסית) נוספת הייתה הנצחון של רעננה בפתח תקוה: 90% נתנו ניצחון לפתח תקוה, אך ארבעה גולשים מתוך 10% שהלכו על הפתעה –  פגעו בול. פילוג כמעט זהה היה בהפתעה השניה של המחזור, בו נתניה ניצחה את האלופה הפועל ב"ש, אך רק שני גולשים ניחשו מה תהיה התוצאה.


אם עוד לא נרשמתם למשחק, או אם אתם רוצים רענון כיצד משחקים, הנה כמה דגשים:


* הכפלה וביטוח של הניקוד ובונוס מיוחד – תשתמשו בזה!


* לנחש תוצאה זה קל, פשוט בוחרים מספר לכל קבוצה ואז נשאר להמתין לתוצאת המשחק ולקוות לבול פגיעה.


* בכל מחזור ניתן גם לסמן הכפלה למשחק אחד, והניקוד שתקבל עבור אותו משחק יוכפל! תוכלו גם לסמן ביטוח (safe) עבור אחד המשחקים ואז תבטיחו שלא יירד לכם ניקוד עבור ניחוש של משחק מכור (5-).


* ניקוד בונוס: מי מהגולשים שניחן ביכולות נבואיות, לבטח יקבל בונוס מיוחד של 40 נקודות עבור 4 ניחושי בול פגיעה במחזור אחד!


* ליגות פרטיות – בואו להתחרות עם החבר'ה שלכם ראש בראש. בליגות הפרטיות ניתן להתחרות עם החבר'ה שלכם ברשימת דירוג נפרדת. כל אחד יכול להקים ליגה פרטית חדשה ולהזמין חברים להשתתף בה, או להצטרף לליגה קיימת. אפשר ליצור ליגות פרטיות עם החבר'ה מהעבודה, מהצבא, מהתיכון ואפילו עם שחקנים אחרים במשחק ניחוש התוצאות שלנו! לכל קבוצה יש קוד כניסה, שרק באמצעותו ניתן להצטרף. הקוד מופיע בהזמנה שנשלחת לגולשים, וניתן לקבל אותו גם דרך מנהל הקבוצה. אותו מנהל יכול גם להזמין את החבר'ה להצטרף לליגה באמצעות הוואטסאפ או הפייסבוק.


כיצד מקבלים ניקוד:


בול פגיעה – 25 נקודות: ניחוש נכון של הקבוצה המנצחת ודיוק בכמות השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 4 – מכבי ת"א 2, התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 4 – מכבי ת"א 2.


די קרוב – 15 נקודות. ניחוש נכון של המנצחת ודיוק בהפרש השערים לדוגמא: ניחשת בית"ר י-ם 1 – מכבי ת"א 2 והתוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 3.


תיקו-תיקו – 10 נקודות. ניחוש נכון של תוצאת תיקו, אך טעות בכמות השערים. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 2
התוצאה במשחק: בית"ר י-ם 1 – מכבי ת"א 1.


פספוס – 5 נקודות. ניחוש נכון את הקבוצה המנצחת בלבד. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 3 – מכבי ת"א 1, התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 0.


משחק מכור – 5 נקודות: שום דבר לא נכון. לדוגמא: ניחשת בית"ר ירושלים 2 – מכבי ת"א 1, התוצאה במשחק: בית"ר ירושלים 1 – מכבי ת"א 3.


* הרשמה או כניסה ל-KICKER – משחק ניחוש תוצאות המחזור 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי