"במקום לפרק את חיפה ספגנו, אסור להפסיד משחק כזה"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | עדי אבישי

בהפועל תל אביב התקשו לקבל את ההפסד 2:1 לירוקים אחרי שפספסו מספר מצבים. קובי רפואה התייחס לתוצאה: "היינו יכולים לנצח 0:4". הסיבה להחלפתו של ספורי: "ראיתי על שפת הגוף שלו שאחרי הטעות לא יוכל לתרום"

(גודל טקסט)

הפועל ת"א רשמה אמש (שני) הפסד 2:1 למכבי חיפה במשחק שילווה את הקבוצה לא מעט בימים הקרובים ובהכנות למשחק ביום ראשון באצטדיון "טוטו טרנר" נגד האלופה פועל באר שבע. שחקני הקבוצה עזבו במהירות את איצטדיון המושבה בתחשת אכזבה, כשסיימו את המשחק ללא נקודות. שחקנים בקבוצה העידו: "אנחנו נמצאים בתקופה של חוסר מזל. נצטרך להביא את הנקודות מול הפועל באר שבע, אין ברירה אחרת".

גורם נוסף בקבוצה אמר: "כבשנו רק ארבעה שערים, היכולת שלנו לא טובה מספיק. המחמאות לא עוזרות וחובה להציג במשחקים את היכולת שתואמת את רמת האימונים של הצוות המקצועי, במקום לשים גול שני שהיה מפרק את מכבי חיפה, אנחנו מחפשים הסברים. איך מפסידים משחק כזה? ".

רגע המפנה השלילי בהתמודדות עבור האדומים היה ללא ספק הדקה ה-51 במשחק, אז יצאה הקבוצה להתקפת מעבר של ארבעה שחקנים מול שחקן הגנה חיפאי בודד. רמזי ספורי, שהיה יכול למצוא שניים מחבריו פנויים לגמרי מול השער, מסר בצורה רשלנית. חיפה ניצלה את הטעות ויצאה מהר להתקפת מעבר מהירה משלה בצד השני, אותה מוחמד עוואד סיים עם שער השיוויון. מאמן הקבוצה קובי רפואי הסביר גם את החילוף של רמזי מספר דקות לאחר מכן: "ראיתי את שפת הגוף של רמזי, הוא לא היה יכול לתרום יותר ולכן הוחלף".


ספורי. היה יכול להכריע את המשחק (עדי אבישי)

שחקן נוסף שהוחלף תחילה הוא הברזילאי קאיו אלבס, שהובהר לו שהצהוב שספג בשלב מוקדם יותר, היה אחת הסיבות לכך שהוחלף, מחשש להתלהבות שלו ולספיגת כרטיס אדום. הברזילאי היה מאוכזב מעט מכך שלא השכיל לנצח את הקבוצה ממנה הושאל בתחילת העונה. גם החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' התקשה לקבל את ההחמצה הגדולה שלו. רפואה התייחס למשחק: "התחושה בסיום היא קשה, כי לו היינו מבקיעים את שער שני, המשחק היה יכול להיגמר גם ב-0:4, זה היה בידיים שלנו וזרקנו את זה לפח. אני לא מרגיש חסר אונים כי אני רואה שהשחקנים רוצים לצאת מהתקופה הזו. נכון שהמשחק הבא הוא מול אלופת המדינה ונהיה חייבים לתקן את ההפסד הערב".

כובש שער היתרון עידן כהן, שהיה השער הראשון של הקבוצה מזה 400 דקות: "להבקיע שער יתרון זאת הרגשה כייפית, זה גול שחלמתי עליו וזו הגשמת חלום. ההפסד הוא מאכזב כי המשחק היה הידיים שלנו. מעכשיו, נעבוד קשה יותר. יצאתי אומנם מההרכב ולא היה קל, אך חזרתי לשחק ואני שמח שהמאמן מאמין בי".

הקפטן עומר דמארי, עדיין פצוע בברכו וחש כאבים והוא בספק למשחק נגד הפועל באר שבע. רק בסוף השבוע, ולפי האימונים והשיפור במצב הפציעה, יוחלט אם ישחק. מי שיחזור להרכב הוא רועי זיקרי, שסיים עונש הרחקה. החלוץ ג'וזף גנדה חזר לשחק לאחר ניתוח ברצועת הברך ותהליך החלמה של 11 חודשים. בקבוצה מופתעים לרעה מהיכולת החלשה של אחמד עבד ויפעלו בימים הקרובים להחדרת הביטחון שאבד לו. במשחק אתמול צפו מאמן הנבחרת אנדי הרצוג והמנהל וילי רוטנשטיינר שעקבו אחרי בלם הפועל תל אביב אוראל דגני המועמד לקבל זימון לסגל נגד גואטמלה וסקוטלנד.


דמארי. לא ברור אם יחזור במשחק הבא (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי