דמארי קיים אימון מלא, גוטליב יהיה כשיר רק לאחר פגרת הנבחרת

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

כוכב הפועל תל אביב עשוי לשוב לסגל כבר ביום ראשון נגד הפועל באר שבע (20:30, ספורט1), אך הצוות המקצועי לא יסכנו אם לא יחלים לחלוטין. הבלם חזר לאימוני ריצה אך עדיין מושבת, בקבוצה יש תקווה לצאת לדרך חדשה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה היום (רביעי) בצהריים אימון ראשון לאחר ההפסד המאכזב 2:1 למכבי חיפה. החלוץ עומר דמארי קיים אימון מלא שהוגדר "מאמץ של 60 אחוז" ורק לקראת אימוני סוף השבוע בשישי שבת תתקבל החלטה אם להכליל אותו בסגל למשחק ביום ראשון נגד הפועל באר שבע (20:30, שידור ישיר בספורט1). דמארי חש כאבים בברך ואין כוונה של הצוות המקצועי לסכן אותו במידה ולא החלים לחלוטין.

אדי גוטליב חזר לאימוני ריצה בעקבות התערבות רפואית בפציעה במיניסקוס, ויהיה כשיר לשחק רק נגד מכבי נתניה לאחר פגרת הנבחרת. אימונים קלים עושה גם פצוע נוסף, עבאדי פארחת.

המאמן קובי רפואה קיים אספת קבוצה וביקש מהשחקנים לקחת אחריות על משחקם ולהיות מחויבים למהלכים אותם הם מבצעים. רפואה עודד את השחקנים וביקש מהם בנוסף להעלות בדרגה את הנתינה וההשקעה. בשיחות שקיימו השחקנים בינם לבין עצמם הם מאמינים כי דווקא במשחק חוץ באצטדיון טרנר נגד האלופה הפועל באר שבע הם ייצאו לדרך חדשה בה המטרה היא להיות בפלייאוף העליון.

דמארי. החלטה תתקבל לקראת סוף השבוע
דמארי. החלטה תתקבל לקראת סוף השבוע" (אודי ציטיאט)

להרכב נגד באר שבע אמור לשוב רועי זיקרי, שהיה מורחק נגד מכבי חיפה, כשגם אמיר עגייב עשוי לקבל את חולצת ההרכב כנראה על חשבונו של קאיו אלבס. קאיו הסביר כי הוחלף נגד מכבי חיפה רק בשל החשש של המאמן קובי רפואה שיקבל כרטיס צהוב שני ויורחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי