ייני: "לא חושב שאנחנו מעל הליגה". איביץ': "מופתע מסכנין"

שרן ייני
שרן ייני | מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד סכנין בשבת (20:15, ספורט4). הקפטן: "חשוב לתמוך בקבוצה גם כשהמאמן בוחר שלא תשחק". הסרבי על היריבה: "מופתע מהמיקום שלהם, יש להם שחקנים איכותיים"

(גודל טקסט)
בלי אף הפסד ומפסגת ליגת העל, מכבי תל אביב תפגוש תארח באצטדיון בנתניה בשבת (20:15, שידור חי בספורט4) את בני סכנין והאקס מהראן ראדי, במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל, כשהמטרה היא להישאר בלתי מנוצחים גם אחרי המשחק נגד נציגת המגזר.   


הקפטן שרן ייני אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני מצפה למשחק קשה. סכנין קבוצה טובה ומסוכנת עם שחקנים איכותיים וזה צריך להיות משחק טוב. מקווה שנצליח לזכות בכמה שיותר מאבקים ולשמור על המשחק בשליטה שלנו".


 

תפקודו כבלם: "ברק יצחקי חוושב שאני צריך להיות בלם או 8 מתחילת הקריירה. אבל לי זה לא משנה העיקר לשחק ולעזור לקבוצה. כרגע זה נראה טוב ואני שמח. טוב לי שאתם חושבים ככה".


העובדה שהוא פותח אצל איביץ' במשחקים האחרונים אחרי שהיה על הספסל בתחילת העונה: "קודם כל חשוב לתמוך בקבוצה גם מהצד ולהראות לאנשים שזה בסדר שהמאמן בוחר לא לשים אותך במשחק, אני חושב שזה מסר חשוב גם באיך שאתה עובד באימונים ואיך שאתה תומך בשחקנים אפילו גם בצעקות מהספסל. בקשר לסיבות שאני משחק, תשאל אותו".


שחקני הבית בקבוצה שחזרו מהשאלה:
"בינתיים זה עונה על הציפיות אבל כדורגל אי אפשר לנתח בחלק המוקדם יותר של העונה ובסופו של דבר מנתחים בסוף. מבסוט מהחבר'ה הצעירים, מהאנרגיה שהם נותנים ודברים שאני לא אפרט. יש חדר הלבשה מדהים גם ברמה המקצועית וגם האישית. יש פה אנשים שמחים שלא מורידים את הראש כשהם לא משחקים, נותנים את כל מה שיש להם, אתה יכול לצאת איתם לקרב. אפשר לסמוך עליהם. דוחפים אותנו להשתפר כי הם נושכים אותנו בעורף. אני מרוצה מכל השחקנים. אין שחקן בית וצעיר שאני לא מרוצה ממנו".




מי יעצור את מכבי תל אביב:
"לא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת אז צריכים להרגיע את עצמנו קצת כי לא תמיד שיחקנו טוב בהרבה דקות. אחננו גם עושים טעויות שחוזרות על עצמן וצריך לתקן. עובדים עליהן. אנחנו לא חושבים שאנחנו כמה רמות מעל הליגה. חייבים להיות מפוקסים ורציניים אחרת זה לא מספיק. לכל הקבוצות שהגענו אליהן עד עכשיו צריך להתכונן ברציונת כי הן קבוצות קשות".


השחקנים שיוצרים להשאלה: "מכבי תל אביב שולחת שחקנים שהיא מרגישה שיקבלו פחות דקות באותה עונה ורוצה שישחקו וישתפרו. השחקנים שהיא חושבת שיקבלו יותר דקות היא משאירה אצלנו. ברגע שמגיעים לפה מגיעים יותר טובים ואנחנו עוזרים להם לעשות את הצעד הבא. בתור שחקן שלא עזב את המועדון זה משפר אותך גם להיות רק באימונים. אני מבסוט שמכבי דואגת שהשחקנים ייצאו ויחזרו טובים יותר".


שחקני מכבי בנבחרת ישראל: "תמיד כיף לראות שחקני מכבי. אנחנו בקשרים מאוד טובים גם שחקנים ששיחקו ועזבו. כיף לשתף איתם פעולה כי אנחנו מכירים אותם. גאים בכל מה שמכבי יכולה לתרום ומנסים לתרום כמה שיותר".



ייני. מרוצה מהשתלבות הצעירים (מכבי תל אביב, רשמי)


המאמן ולדימיר איביץ' דיבר לאחר הקפטן ואמר: "אני מעדיף חייך בסוף. עד אז צריך להיות רציני. בדרך כלל אני מחייך בפרטיות. אנחנו משחקים נגד קבוצה עם שחקנים מנוסים. אני מופתע מהמיקום שלהם כי יש להם הרבה שחקנים איכותיים. זה דבר שאנחנו צריכים לקחת בחשבון ולהתכונן אליו כדי לקחת שלוש נקודות".



מצב הקבוצה: "יש לנו הרבה דברים לשפר. אחרי כל משחק אנחנו מנתחים וחושבים מה היה, מה אנחנו צריכים לעשות. אני שמח שיש לנו הרבה מרחב להשתפר. את מה שצריך לשפר אני שומר לשחקנים שלי".


הפצועים: "שלושה או ארבעה שחקנים יהיו כשירים"


השחקנים המסוכנים בסכנין: "יש להם שחקני קישור איכותיים שיודעים למסור ושחקנים מהירים מקדימה שיודעים לנצל שטח ולהבקיע. בדרך כלל אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על עצמנו מה רוצים להראות ועל איך אנחנו רוצים לשחק וכמובן לשים לב לשחקנים שלהם שיכולים ליצור הזדמנויות. אנחנו צריכים להיזהר,לחשוב על זה וכמובן להאמין קודם כל בעצמנו".


איביץ'. מרוצה מהמרחב הגדול שיש לקבוצה להשתפר (מכבי תל אביב, רשמי)



מה אחוז הפוטנציאל שמומש במכבי שלו:
"אנחנו מאמינים שיש הרבה מרחב לשיפור וזה משמח אותי כי אנחנו עובדים רק כמה חודשים מתחילת העונה. זה לא קל ליצור מההתחלה מה שאתה רוצה. כל מאמן צריך זמן להראות איך הוא רוצה לשחק. בתפקיד הזה בדרך כלל אין לנו הרבה זמן ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להכין את הקבוצה כדי להראות את האיכות והדרך בה רוצים לשחק. אמרתי שיש לנו מרחב להשתפרות ואנחנו נמצאים בדרך הנכונה".


אם יישאר פה עד הסוף: "באתי לפה וחתמתי על חוזה לשנתיים ואני שמח פה".


הפער מהפועל באר שבע: "אנחנו מנסים להשתפר במשחק שלנו וחושבים על עצמנו. כרגע אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת. אנחנו ראשונים, אבל הרבה פעמים יותר קל להגיע למקום הזה מאשר לשמור עליו ואנחנו צריכים להילחם כדי להישאר שם. לעבוד קשה ממשחק למשחק ולתקן את הדברים שאנחנו צריכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי