מימר: "אופציה שלישית? לא מפריע לי. לא אתייעץ עם קלינגר"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

המאמן החדש של הפועל חיפה התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לסוגיית עוזר המאמן: "באופן אישי אין לי עוזר קבוע, אני לא רואה בעיה עם זה". חיזוק: "כץ אמר לי לחשוב על שחקנים לחודש ינואר"

(גודל טקסט)

מאמנה החדש של הפועל חיפה, שרון מימר שהוצג היום (רביעי) בקבוצה, התראיין לתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על כך שלא היה האופציה הראשונה של יואב כץ, על סוגיית עוזר המאמן, מטרות הקבוצה וסיפר מדוע בחר להגיע למחזיקת הגביע

שרון מימר פתח את דבריו והסביר מדוע חתם בהפועל חיפה: "הרצון לחזור לכדורגל גרם לי לשוב למגרשים, אני מקווה להצליח בהפועל חיפה".

פלייאוף עליון: "אין ספק שזה אפשרי ואנחנו נצטרך לדבר על המגרש. זה בסדר לשאוף ולשמור על מטרות גבוהות גם אם ניכשל, אבל פלייאוף עליון זו מטרה אפשרית".

היחסים עם יואב כץ: "אני לא נביא ואני לא יודע מה יהיה בהמשך, עבדתי עם המון בוסים ולמדתי להתמודד עם כל אחד בדרכו, אני מאוד רוצה שהקבוצה תצליח וגם הוא, לכן אני מקווה שתהיה דינמיקה טובה".


"אני מקווה שתהיה וליואב כץ דינמיקה טובה" (אריאל שלום) 

על כך שיובל נעים ועמיר תורג'מן היו המועמדים המועדפים על יואב כץ: "מבחינתי יש דבר אחד שהוא העיקר והוא מי חותם ולא מי היה מועמד ראשון או שני, אני שמח שיואב כץ נתן לי את המפתחות".

יובל נעים ועוזרו אלי לוי: "עושים מזה עניין יותר מידי מרכזי, גם בבית"ר ירושלים וגם במכבי פתח תקווה עבדתי עם הצוות האורגני של המועדון, יש לזה יתרון שיש אנשים מתוך המועדון ואני לא רואה עם זה בעיה. באופן אישי אין לי עוזר קבוע, גם שעזבתי מועדונים לא ביקשתי שהצוות יעזוב איתי וזה בסדר גמור".

הבעיות של הפועל חיפה: "אני חושב שהסגל הוא איכותי, היום אני חושב שצריך לתת אמונה לשחקנים ולתת להם לחזור יכולת שהראו שיש להם והם הראו את זה וצריך רק להחדיר בהם אמונה".


לעומת יובל נעים, לשרון מימר לא מפריע להגיע ללא עזור מאמן (דני מרון)

החלוצים לא מספקים את הסחורה: "אולי הם לא תורג'מן או בן בסט, את תנאסיס פאפאזוגלו אמנם אני לא מכיר אבל בן אז'ובל היה טוב בעכו בשנה שעברה וגם אלי אלבז שאימנתי בהפועל כפר סבא הראה יכולת גבוהה לפני שעזב ליוון".

חיזוק: "גם הבעלים רוצה לחזק את הקבוצה ויואב כץ אמר לי להתחיל לחשוב על שחקנים בינואר, הרצון הגיע ממנו, העלה את הנושא".

אי היציבות בקריירה: "חוץ מבכר ואבוקסיס מי כן נשאר בקבוצה בליגה לאורך זמן? הלוואי והייתי נשאר באופן קבוע, אך לצערי היום בדינמיקה של הכדורגל מאוד קשה להישאר ויש אצבע קלה על ההדק, אבל זה המקצוע".


אלי אלבז חוזר לשתף פעולה עם מימר (עדי אבישי)

האם תדבר עם קלינגר: "לא יש לי את הצוות שלי, ואני אוהב ללמוד את השטח בעצמי, אני מעדיף לבוא נקי ולתת את הדעות שלי".

עבדת עם שלושת בעלי הבית הכי קשים בכדורגל (טביב, לוזון ועכשיו כץ): "עם אלי טביב מתוך שבעה וחצי חודשים היו שבעה חודשים מצוינים ואני היחיד שהמשיך עונה שנייה בתקופתו ובסוף לא הסתדר. וגם עם לוזון הייתה שנה שקטה וטובה. עם יואב כץ אני מקווה שיהיה בסדר אבל אנחנו רק בתחילת הדרך".

יואב כץ נוטה להתייעץ עם מאמנים אחרים: "זה בסדר גמור מבחינתי, זה קורה בכדורגל אני גם יכול לומר שהמלצתי בזמנו לאלי טביב את שלומי אזולאי ועומר אצילי בראשון לציון, אני לא רואה בזה בעיה".

אם תיאבק על הירידה זה יהיה כישלון: "אני מקווה שזה לא יהיה והמטרה שלי להשיג ניצחון ראשון ולצאת לדרך חדשה. אני מקווה שאנצח באשדוד אבל שוב פעם לא ניצחנו שום דבר מדיבורים".


"אני המלצתי לאלי טביב להחתים את שלומי אזולאי לבית"ר ירושלים" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי