מימר: "נוכל להגיע לפלייאוף העליון", מילבסקי בסכנה?

שרון מימר, יואב כץ
שרון מימר, יואב כץ | הפועל חיפה, רשמי

מאמנה הטרי של הפועל חיפה ערך אמול אימון בכורה וכינס אסיפה במה ניסה לעודד את השחקנים. הקבוצה צפויה לשחק עם ארבעה קשרים, כשפלקושצ'נקו יחליף את ורמוט. הפסד מחר ולסכנין עשוי לגרום לזעזוע במ.ס. אשדוד

(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה אתמול (חמישי) רשמית לדרך חדשה כאשר המאמן שרון מימר ערך את האימון הראשון שלו בקבוצה, במהלכו ניסה לשמור על קצב גבוה ואף ערך מספר שיחות אישיות בהן ניסה לעודד את השחקנים לקראת משחק החוץ בשבת באצטדיון הי"א מול מ.ס. אשדוד (18:10, שידור ישיר בספורט4). בנוסף ערך המאמן אסיפה בה אמר לשחקנים: "אני מאמין בכם וחושב שנוכל להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו צריכים ניצחון כדי שיחזיר לנו ביטחון".

מבחינה מקצועית, נראה כי מימר ועוזרו מאיר בן מרגי עשויים לעבור לשיטה של ארבעה שחקני קישור ושני חלוצים. הצוות המקצועי אומנם לא תרגל הרכב, אבל נראה כי צפויים מספר שינויים. חן דילמוני תורגל כמגן שמאלי במקומו של שון גולדברג ובקישור נראה כי רסמוס סיוסטדט שחזר מפציעה יפתח לצד גל אראל וראדו גנסארי. גילי ורמוט נעדר משני האימונים האחרונים ונמצא בספק גדול למשחק, כשבמקומו עשוי מקסים פלקושצ'נקו לחזור להרכב. בחלק ההתקפי נראה כי ישנה התלבטות בין נס זמיר לבין אלי אלבז שיפתחו לצד בן אז'ובל. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים משהו חדש ומקווים שיגיעו גם התוצאות. זה תלוי בנו לא פחות מהצוות המקצועי".

במקביל, במ.ס. אשדוד שתארח את מחזיקת הגביע, נעשו לאורך השבוע מאמצים גדולים להותיר מאחור את ההפסד בתוספת הזמן בשבוע שעבר להפועל חדרה. המאמן בלגויה מילבסקי לא התרגש מההפסד ועודד את שחקניו על המאמץ והיכולת שגילו. במועדון קיימת אכזבה מהמאמן ובעיקר מהיכולת הקבוצתית, כך שהפסד מחר ובשבוע הבא לבני סכנין בחוץ יכולים להביא לזעזוע בקבוצה.

הקפטן טום בן זקן סוחב פציעה בירך ואם לא יתאושש אמור בנצי מושל לשחק במקומו כמגן ימני מחר. שינוי נוסף שצפוי על פי האימונים הוא הצבתו של דין דוד ב–11 לאחר שהצטיין באימונים וכמחליף נגד חדרה. הוא אמור לשחק במקומו של יוסיפ איבנצ'יץ' שנמצא בכושר ירוד. בקבוצה מעודדים מהיכולת שמגלה גדי קינדה, שהצבתו בהרכב יחד עם דן ביטון הופכת את המשחק ליותר יצירתי והתקפי. "צפוי משחק לא פשוט נגד הפועל חיפה, שבאה עם מאמן חדש והתלהבות רבה", אמר שחקן בקבוצה. "ברור לנו שמקומה של הפועל חיפה לא בתחתית וצפוי מאבק מרתק על הנקודות".


מילבסקי. הזעזוע קרוב? (דני מרון)

הרכבים משוערים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, בנצי מושל (טום בן זקן), עמית ביטון, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', לאונרד אווסו, דן ביטון, גדי קינדה, דור גלילי, רומאן הבראן, דין דוד.

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, גבריאל תאמאש, חן דילמוני (שון גולדברג), רסמוס סיוסטדט, ראדו גנסארי, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו, נס זמיר, בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי