בחדרה בטוחים: "תוך שתי עונות נארח באצטדיון ביתי"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | דני מרון

הנהלת המועדון נפגשה עם ראש העירייה ושמעה ממנו את ההערכה האופטימית לקהל המקומי. לא צפויים שינויים בהרכב לקראת המשחק מול בני יהודה ביום ראשון, מקסים גרצ'קין ייעדר כשבועיים

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה (19:00). במועדון מביעים הערכה גדולה למועדון הכתום אבל ציינו כי מבחינתם מדובר בעוד משחק בדרך למטרה. יו"ר הקבוצה אורן גולן שוחח השבוע עם השחקנים ואמר להם: "אל תסתכלו על קבוצות אחרות אלא על עצמנו ואתם קבוצה לא פחות טובה ותוכיחו את זה גם במושבה".

גם המאמן ניסו אביטן שחזר מקפריסין ערך שיחה עם שחקני הקבוצה ועבר עמם על הטעויות במשחק ההגנה במשחק האחרון מול מועדון ספורט אשדוד. אביטן גם צפוי לערוך אסיפת וידאו על המשחק נגד אשדוד ולקראת המשחק מול בני יהודה. המאמן אינו צפוי לבצע שינויים ונראה כי יהב גורפינקל, עלי חטיב ודובב גבאי יפתחו גם מול בני יהודה. הקשר מקסים גרצ'קין נפצע באחד האימונים השבוע וצפוי להיעדר בשבועיים הקרובים.

בנושא אחר, מיד לאחר בחירתו לקדנציה נוספת נפגש ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן עם ראשי חדרה והבטיח להם כי יקדם משמעותית את בנייתו של האצטדיון החדש. על פי ההערכה האצטדיון צפוי להיות מוכן תוך שלוש שנים אבל בחדרה מעריכים כי אם אכן ישרדו בליגת העל האוהדים יוכלו להינות מקבוצתם באצטדיון בעיר כבר בעוד שנתיים. "נקווה להישאר בליגת העל בשנתיים הקרובות בכדי שהאוהדים שלנו יוכלו להגיע לאצטדיון החדש בליגה הראשונה" אמרו במועדון.


"יוסי אבוקסיס הוא אחד המאמנים הטובים בארץ". ניסו אביטן (אריאל שלום)

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן, לקראת המשחק במושבה מול בני יהודה ביום ראשון: "ההכנות רגילות כמו לכל משחק. יש לנו מספר שחקנים בספק מבחינה בריאותית ואני מקווה שהם יתאוששו. אנחנו פוגשים את הקבוצה שנמצאת אולי בכושר הכי טוב בליגה ובמומנטום מצוין. צפוי לנו משחק קשה מאוד ואני מקווה שנחזור עם תוצאה טובה.

על חשיבות הניצחון האחרון מול אשדוד, לאחר התבוסה למכבי תל אביב אמר: "הניצחון נגד אשדוד היה חשוב מאוד. הייתה לנו מטרה לעשות הכל כדי לא לחבר הפסד להפסד ולהיכנס למומנטום שלילי אחרי פתיחת העונה הטובה שלנו. אני מאוד שמח שידענו גם לחזור ולנצח – בטח שמדובר בניצחון טוב מבחינת הכדורגל וגם מבחינת הדרמה, מה שגרם לשמחה גדולה בקרב האוהדים".

על המפגש מול יוסי אבוקסיס: "מולי ניצב אחד המאמנים הטובים בישראל. אני מאוד מעריך ומכבד אותו וכל קבוצה שלו היא בהחלט קבוצה איכותית ואגוז קשה לפיצוח".

המגן דיאא לבאבידי הוסיף: "אנחנו ממשיכים ליהנות מכל רגע בעונה הזו. אנחנו עובדים קשה מאוד כדי שהתוצאות יהיו כמו שהן, וזה לא פשוט. כל משחק הוא קשה מאוד, ועל אחת כמה וכמה נגד קבוצה כמו בני יהודה, שנמצאת במומנטום מצוין ומציגה כדורגל טוב עם המון שערים. ננסה לשחק את המשחק שלנו ולחזור מהמושבה עם נקודות".


לוסיו הביא ניצחון חשוב להפועל חדרה. יכבוש גם נגד בני יהודה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי