בני בן זקן לא יפוטר מבני סכנין גם אם יפסיד למכבי תל אביב

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

למרות התבוסה מול ק"ש, החליטו בקבוצה מהמגזר לתת למאמן הזדמנות נוספת מול המוליכה (שבת, 20:30, ישיר בספורט4), גורם במועדון אמר: "למדנו כי זעזוע על הקווים לאו דווקא מביא תוצאות". מהראן ראדי יחזור לספסל

(גודל טקסט)

שבוע לא פשוט עבר על בני סכנין. הקבוצה הובסה 3:0 בשבת שעברה בבית להפועל קריית שמונה וההפסד גרר תגובות נזעמות הן מצד הקהל ולא פחות מכך מצדו של היו"ר אבו יונס. לאחר מספר ימים נרגעו הרוחות ולאחר ישיבה בין אבו יונס למנכ"ל, חאלד דוכי, הוחלט לתת למאמן בני בן זקן הזדמנות נוספת לשקם את הקבוצה אך הוא יפגוש מחר את אחת הקבוצות החזקות בליגה, מכבי תל אביב (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4).

בסכנין מודעים לכך שהסיכוי לנצח את הצהובים בנתניה הוא נמוך אבל מבהירים כי אם הקבוצה תציג יכולת טובה אז בן זקן ימשיך גם אם המשחק יסתיים בהפסד. גורם במועדון אמר בנושא: "מכבי תל אביב עדיפה על הליגה וגם עלינו ביכולת שלנו מתחילת העונה. אם נפסיד ונראה שיפור ביכולת, בן זקן ימשיך בתפקידו. למדנו בשנים האחרונות כי זעזוע מהיר בעמדת המאמן לאו דווקא מביא תוצאות".

מבחינה מקצועית צפוי בן זקן לבצע מספר שינויים משמעותיים כאשר הוא מתכנן לעלות עם שלושה בלמים, משמע מארון גנטוס הצעיר יחזור להרכב. שינוי נוסף הוא החזרתו של מהראן ראדי לספסל כאשר לא מן הנמנע כי ג'אבר עטאא יפתח לראשונה העונה. גם ישראל זגורי שהרשים בשבועות האחרונים נמצא בתמונת ההרכב. פיראס מוגרבי שהיה פצוע בשבוע שעבר גם כן צפוי לפתוח במשחק.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, מארון גנטוס, עוביידה חטאב, אייהב גנאיים (עטאא ג'אבר), קלאודימיר פריירה, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי (ישראל זגורי), מוחמד גאדיר.


פיראס מוגרבי עשוי לחזור להרכב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי