קלינגר תרגל שלושה בלמים ואת ערן לוי בהרכב

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בצל הזעזוע במכבי חיפה, בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק ביום שני: "המצב בחיפה לא מעניין, מרוכזים רק בעצמנו" המאמן ביטל את יום החופש, קבע אימון נוסף וערך שיחות אישיות. צפוי לפתוח במערך הגנתי מעובה

(גודל טקסט)
מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר, ביטל את יום החופש שתוכנן היום לקבוצה וקבע אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב בסמי עופר. בבית"ר מודעים לטלטלה שעוברת על הירוקים בכל הנוגע להחלפת הצוות המקצועי ועזיבתם של המנהל הספורטיבי מו אלאך והמאמן פרד רוטן. בקבוצה העדיפו שלא להתייחס לצרות אצל היריבה ואמרו: "המצב בחיפה לא מעניין, גם לנו יש את הצרות שלנו, אנחנו מרוכזים רק בעצמנו ובאיך לחזור מחיפה עם נקודות".


המאמן ניר קלינגר, ניסה ללמוד את הקבוצה במהלך השבוע ואף ערך מספר שיחות אישיות עם כמה שחקנים בסגל. קלינגר בדק מספר מערכים ושינה הרכבים שוב ושוב ולפחות על פי מה שתורגל היום, נראה שהמאמן סגור על מערך הגנתי מעובה עם שלושת הבלמים טל בן חיים, מיקי סירושטיין וטל כחילה שחוזר להרכב. עוז ראלי ודוד קלטינס תורגלו לסירוגין בעמדת המגן הימני, כאשר אופיר קריאף, עידן ורד וגם ערן לוי, צפויים לפתוח בקישור. ארון אולנארה, שכבש במחזור הקודם, ימשיך לקבל קרדיט ויפתח גם הפעם. בית"ר תחסר את אפונסו טיירה, שסובל משבר בכף ידו וגם את דן איינבינדר המורחק.


בתוך כך, המועדון הודיע שדני ענבר מונה להיות יועץ מנטלי למועדון. "מתרגש להצטרף למועדון ולדרך החדשה המתהווה בבית"ר, מגיע דרוך ונכון לאתגר", אמר ענבר, שבעבר שימש כיועץ לברק בכר בעונה הראשונה בה זכתה הפועל באר שבע באליפות. בנוסף, הצטרף זיו להבי כאנליסט קבוצת הבוגרים והנוער ובמסגרת תפקידו יסייע לצוות המקצועי בפן הטקטי והסטטיסטי, ביצוע תדריכי וידאו וניתוחי משחקים, הכנה ליריבות ומעקב אחרי שחקני רכש פוטנציאלים בארץ ובחו"ל. "מאוד שמח לחתום בבית"ר ירושלים", אמר להבי. "החזון המקצועי של הבעלים משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש הוא הסיבה בגינה הגעתי. מקווה שנצעיד כולם יחד – צוות מקצועי, הנהלה ושחקנים את בית"ר למעלה בטבלה, למקום שבו היא צריכה להיות".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי